Wachten op NOD, wie nog meer?

@Avb89 , nee ik vertel niemand wat want dan krijg ik gelijk als ik moe of misselijk ben "oooh je bent zwanger!" Daar heb ik echt geen zin in dus klets alleen lekker hier op het forum?

Ik heb mijn moeder wel verteld dat we bezig zijn.

nee helaas @dns nog geen positieve ovu test. We wachten nog af.. 

succes allemaal met wachten 

Hoi! Ook ik zit weer op het wachtbankje. Wij zijn bezig sinds mei 2016 dus ook al een heel tijdje...helaas. 
Alles is al wel gecheckt en bij manlief is alles goed alleen heb ik last van onregelmatige cyclus waardoor ik of geen sprong heb of een hele late. 
Ik slik inmiddels al een tijdje clomid wat wel helpt met mijn cyclus maar nu nog zwanger raken. Inmiddels voor 6de geslikt en nou wachten tot ong 1 dec denk ik. 
In onze omgeving weten nabije familieleden ervan. Hadden het stil willen houden maar in deze situatie is erover praten soms erg fijn.
De ene keer heb ik het moeilijk en andere keer gaat het weer beter. We moesten de 1ste keren op en neer rijden naar de kliniek voor die echo's om mijn ei te checken. Dat doen we nu niet meer. Probereb nu zelf zo goed en 'veel' mogelijk te klussen na mijn clomid tabletten. Alleen is soms lastig ivm onze wisselende diensten. Werken allebei onregelmatig. 
Maar waar een wil is is een weg en we houden allebei hoop. Hoop niet dat mikn verhaal te lang is geworden maar ik dacht, ik vertel het gewoon hier.
Iig iedereen succes, wens jullie allemaal een wondertje!

Goedemorgen allemaal, 
hoe is het bij iedereen? Ik zit momenteel op dag 14, vruchtbare dagen denk ik. Ik voel denk ik weer mijn eisprong. Maar ik heb nog niet echt last van slijm. Wij gaan dus lekker aan het klussen. Gelukkig voelen we allebei geen druk van “we moeten nu aan de slag”. 
Als ik deze poging niet zwanger raak, ga ik starten met ovulatietesten. Wat is jullie ervaring daarmee? En welke hebben jullie?? 

Goodmoring B V,

Ik ben nog steeds aan het wachten dag 22 alweer. Ik krijg bijna de neiging om nu al te gaan testen, maar dat heeft totaal geen zin en alleen maar teleurstelling.
Ik heb ovulatie testen gebruikt en voor de eisprong geklust.
Hiervoor ook al 2 maanden met ovulatie testen gewerkt, maar niet 100% ervoor gegaan. (lees: te druk)
Ik heb wel een beetje het idee dat ik zwanger dan zijn, maar we wachten af. Vriendlief gaat uit van niet, dat scheelt teleurstelling.
Ik heb Action gehad maar die vond ik totaal niet werken. Ik gebruik die van de etos en die zijn nog betaalbaar en werken bij mij erg goed! klinkt heel stom maar ik schrijf de datum en tijd op waarop ik test, plak ze op een A4, zodat ik de testen kan vergelijken en mij vruchtbare dan kan herkennen. .
Nu weer verder wachten.

@ stefanie smit
Voor jou ook erg spannend en vooral "geduldig" wachten!
Wat een spannende periode en lastig, maar het gaat jullie lukken.
Fijn dat je er over kan praten met familie.

Goedemiddag, 

Ik ben net nieuw hier op het forum en ben benieuwd! Mijn NOD is 25 november, heb 13 en 14 november een positieve ovulatietest gehad. Eind van de week werd ik erg beroerd, rommelige darmen en kotsmisselijk! Dit weekend was dat ook nog zo en ik had vrijdag en gisteren een beetje roze verlies. Vandaag nog steeds misselijk en dacht 7 dagen na eisprong een KV test doen, helaas negatief. 
Maar ik had ook nog een ovulatietest en die is positief! 
Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas na mijn nod positief dus ik moet maar gewoon geduld hebben. 
Het is tevens nog maar de 1e maand dat we proberen. Precies 4 weken geleden is mijn implanon eruit gehaald, dus misschien ben ik wel hartstikke aan het " ontpillen" . 
Ik zit dus op de wachtbank!

Terug
Bovenaan