Wachten op NOD, wie nog meer?

@janneke-Emma. Met implanon hoef je niet te ont pillen omdat hief een relatief lage hormonen inzitten en je eigenlijk gelijk vruchtbaar bent als de implanon eruit gaan..
hier helaas vanmorgen wederom een negatieve ovu test Maar nog wel “vruchtbaar slijm” we blijven klussen en we wachten weer af.

liefs

nee dat dacht ik inderdaad ook, ook omdat ik op dag 20 en 21 dus een lh piek had ( en voelde) 
maar negatieve kruidvat test en een positieve ovulatietest, er zit niks anders op dan afwachten..........
welke dag zit jij nu jmdh?

Dan zit er niks anders op dan afwachten.

ik zit nu op dag 18 of 19. Mijn cyclus is altijd al lang geweest. Nu weet ik dat mijn moeder ook altijd onregelmatig was. Maar goed ik wacht nu al 8 dagen op een positieve ovu test. Dit is ook afwachten, maar klussen wel dat is dan wel weer goed hopelijk komt de eisprong dan snel. 

@Janneke emma, ik heb 6 jaar implanon gehad en heb nooit hoeven ontpillen ervan. Dokter en gyneacoloog zeiden ook dat je direct zwanger kon worden als je het eruit haalt. Het kan zijn dat je eisprong iets later komt maar het is dus even spannend voor jou?.
@Jdmh jeetje meid nog geen positieve ovu test, ik hoop voor je dat ie snel komt. Heb je al eerder gebruikt? Bij sommige dames worden ze niet echt positief maar hebben wel een eisprong. Het word afwachten en klussen voor jou?

@dns nee heb nog niet eerder gebruikt. Op een of andere manier raak je er onzeker en niet blij van.. ik denk ook dat ze niet goed werken maar ik vertrouw op mijn gevoel en symptomen denk dat dat het beste is.. 

@Jdmh, ik heb 1 maand gebruikt, die van action, die werkte erg goed bij mij maar andere dames zeggen weer "werkt niet bij mij, ik gebruik etos" enz enz dus het is altijd aankijken welke het lekkerste werkt. Ik vond het niks want was er nog meer mee bezig en precies wat je zegt, ik ging op mijn gevoel af en voel ook meestal de eisprong. Het moet leuk blijven en anders word het zo een obsessie (voor mijn dan). 
Ik kom nu net in mijn vruchtbare dagen dus ik schat over 5 dagen mijn ovulatie, we wachten het af ?

Hoi dames,
Ik lees al even met jullie mee.
Eind september helaas een missed abortion/miskraam gehad.
Vrijdag 10/11 had ik een lhpiek.
En nu is het dus afwachten geblazen.
Merk dat ik met de dag zenuwachtiger begin te worden en maak mij daar een beetje gek mee.
Zou willen dat ik een uitknopje had haha.

Terug
Bovenaan