Wachten op NOD, wie nog meer?

Jammer @tuttebell. Wat nog niet is kan nog komen toch? Misschien word je niet ongesteld dat kan ook. 

Wel heel spannend @aduin 

Gister had ik ongesteld moeten worden, maar nog geen tekenen daar van. Wel al een week zo nu en dan bruine afscheiding. Waardoor ik wel denk dat het er aan zit te komen. Begin deze week erg misselijk geweest plots en vaker op de oachtend braak neigingen gehad na het ontbijt. Ook opeens mega zin in snoep. Ik twijfel wanneer ik zou testen...

@tuttebell: balen dat de test niet positief was. Maar niet ongesteld is nog wat hoop zeg ik altijd!
Hier zijn de vruchtbare dagen weer voorbij en gaat het wachten beginnen....

Succes met wachten @b.v. 
Hier last van een opgezette buik, snellere hartslag dan normaal. 
We wachten in spanning af

Spannend allemaal!  Ik zou gisteren mijn NOD moeten hebben maar het was afgelopen zondag al begonnen dus ga ronde 8 in ik wil nu graag met de ovulatie testen gaan starten ik heb ze van sensitest binnen.
Welke dag kan ik hier het beste mee beginnen? En testen jullie sochtends of savonds?
heb al vanaf maand 1 regelmatige cyclus van ong 28 dagen maar afgelopen maand dus ineens niet haha..
Ik hoop zo dat het hiermee gaat lukken vind het lang zat duren zo...

Hoi dames, ik ben er nog hoor.
Spannend voor de dames rond nod, ik duim mee.
hier weer raar deze week, had al snel vruchtbaar slijm maar na 3 dagen was het weer weg, dit keer geen ovulatie gevoeld (wel buikpijn gehad). Ik wacht het af, of hij moet nog komen of hij is afgelopen dinsdag of woensdag geweest. Dat word nog een dikke 2 weken wachten hier?

Ladies: ik heb besloten dat ik maandag de eerste test ga doen! Ik ben dan op dag 29 van mijn cyclus. Vind het doodeng omdat ik geen teleurstelling wil. 
@tuttebell jammer van de negatieve test. Je kan zolang je geen menstruatie heb altijd nog zwanger zijn.

Terug
Bovenaan