Wachten op NOD, wie nog meer?

Vanavond in een keer veel last van “ongesteldheid” krampen. Het is aardig vroeg om ongesteld te worden.
Ook af en toe last van misselijkheid is dit niet wat vroeg ong 4 dagen na eisprong?
weet iemand wat dit kan zijn?

Ik hoop dat het innesteling is.. we wachten af hoe het verder verloopt.. vanavond tijdens de avondwandeling ook verschillende steken in onderbuik/liezen gevoeld hoop dat het dan de innesteling is.. ik hou jullie op de hoogte 

Afgelopen woensdag was mijn NOD. Vanmorgen test gedaan en die was negatief ? Er is nog steeds niks aan de hand, mag ik nog hoop hebben?

Afgelopen dinsdag heb ik wel een inwendige echo gehad omdat ik al langere tijd last had van zeurende buikpijn. Hierop was te zien dat kort geleden een bloedvaatje is geknapt in m’n rechter eierstok. Dit was niet iets waar ik me zorgen over hoefde te maken en gaat als het goed is vanzelf over. Zou dit ermee te maken kunnen hebben dat ik nog niet ongesteld ben?

Wat jammer dat je test negatief is

hier vanmorgen wakker geworden met “buikpijn” en zo beroerd als een hond.. 

Haha hier ook al een raar gevoel in m’n onderbuik! Van dag 14 tm vandaag dag 18 al een zeurend gevoel in m’n onderbuik. En dan vooral aan de zijkant (eierstokken??) Als dit de eisprong zou zijn zou ik hem wel lang voelen... dus wat dit dan weer is??? Geen idee
we wachten geduldig af en klussen voor de zekerheid lekker door ?

Jaa dat is wel lang voor een eisprong.

de misselijkheid zakt wat, krijg wat last van de borsten. Last van rugpijn. We zullen het volgende week zien wat de test zal zeggen☺️

Terug
Bovenaan