Wachten op NOD, wie nog meer?

Nou ik ben gewoon ongesteld op dag 26.
Helaas dus op naar de volgende ronde?.
Voor de meiden die in afwachting zijn????????.
Hopelijk postieve testen!

:'( nog steeds geen menstruatie. Ook geen bruine afscheiding meer. 
Vanmorgen dus een test gedaan maar helaas negatief. 
Begin me toch wat ongerust te maken over mijn cyclus. Het was altijd zo mooi om de 4 weken maar nu om de 5 weken sinds een aantal maanden en nu dus ook overtijd. 

Jammer @mar-ion.

vandaag dag 22 van mijn cyclus het is alleen zo dat ik niet weet wanneer mijn NOD is mijn vorige cyclus was na uithalen van implanon en zat er tussen de eisprong en NOD ong 8-10 dagen. Wanneer is mijn beste tijd om te testen?
kan iemand mij helpen? 

Hoi meiden,
@tuttebel hè verdorrie dat is balen?.
@ Ma rion lastig zo, dan wil of een positieve test of de menstruatie want dit is helemaal zo onzeker.
@jdmh laatig meid, ik zou echt minimaal 10 dagen aanhouden want na eisprong duurt het 4-7 dagen voor het innesteld en dan pas maak je hcg aan. Dus als je uitgaat van 4de dag innesteling (missch zelfs te vroeg maarja) en als je uitgaat van dat je 1ui/hcg in je bloed heb en elke 2 dagen verdubbeld dan heb je op dag 10 ongeveer 8hcg in je bloed dat zou voor kv 2v5 kunnen werken maar misschien toch beter pas dag 12 te testen ? (Hoop dat er wat te begrijpen is van mijn verhaal?)

@dns dank je voor je uitleg ik vind het ook lastig haha.. daarom vroeg ik het ook. Ik wacht gewoon af rond 1 t/m 4 dec zullen we wel zien wat eruit komt.. nu eerst er niet meer zoveel mee bezig zijn (voor zover het lukt) vanmorgen ook weer misselijk, buikkrampen vallen nu nog mee maar goed we gaan afwachten 
Ik kan zelf heel slecht tegen hormonen, snel hoofdpijn. Dus nu ook last van hoofdpijn

Terug
Bovenaan