Wachten op NOD, wie nog meer?

@jmdh: klote voor je! Maar niet ongesteld is nog wat hoop toch? Ik ga gewoon duimen voor je! En stiekem voor mezelf ?

@bv nee nog niet ongesteld mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn probeer ik het dan weer.. maar ik weet nu even waar ik aan toe ben dan kan ik het iets los laten..
ik duim voor je bv☺️☺️☺️

Oh spannend dames, Jmdh balen dat je test negatief is maar wat al gezegt is geen menstruatie=nig hoop. Bv je hebt gelijk, ik wil ook pas na nod testen (als het me lukt hihi)

Hier leek het gister alsof ik ongesteld zou worden, maar tot op heden nog niks.. ook geen krampen. Gister met het na de wc gaan 1x roze afscheiding met afvegen. Nod was gister of is vandaag.. (heb geen regelmatige cyclus dus is altijd even gokken)

Ik heb trouwens net besloten om pas volgend weekend te gaan testen. Ik ben namelijk ook al eens ongesteld geworden op dag 37. Om het zekere voor het onzekere te nemen wacht ik dus tot dag 40 met testen ?

@bv wat knap dat je zo lang kan wachten. Ik heb dat geduld echt niet hoor en ik denk de meesten van ons niet. Je houdt ons in spanning haha.

@jmdh balen! Ik hoop dat je gewoon iets te vroeg wat met testen en je woensdag toch een positieve test in je handen hebt. 
@ Chantal super spannend!! Succes, laat je het weten?

Ik zal wel moeten, want rond dag 14 voelde ik mijn onderbuik, dat had de eisprong kunnen zijn, maar op dag 24 had ik veel last van slijm en het leek wel “vruchtbaar” slijm. Tja...dan moet je geduld hebben!

Terug
Bovenaan