Wachten op NOD, wie nog meer?

@Jmdh: ja zeker super spannend!! Ik kan met je meepraten, morgen ook dag 28.. ga je morgen meteen al testen of wacht je daar nog even mee? Als ik morgen niet ongesteld word wacht ik tot eind van deze week. Want bij mij wisselt het nog wel eens
succes!!!

@bv voor mij is het dan dag 33 late eisprong gehad. Ik ga morgen samen met mijn vriend testen en dan zien we wel mocht die negatief zijn en word niet ongesteld dan probeer ik het een paar dagen later weer.. super spannend ook voor jou bv. Heb jij het gevoel dat je ongesteldheid eraan komt?

@Jmdh: gisteren en eergisteren wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden, ik voelde het aan alles. Extra vaak naar de wc, kijken of ik al iets zag. Maar vandaag zijn de menstruatie krampen die ik had weer over en voel ik m’n borsten opeens heel goed. Jeuk, steken, gevoelige tepels. En dat heb ik tijdens mijn menstruatie nooit. Dus ik weet het deze keer echt niet!! En jij?? 

@bv af en toe wat krampen.. veel last van mijn borsten soms velle steken.. en wat last van slijm heb ik normaal nooit als ik ongesteld word. Borsten zijn ook erg gevoelig tepels zijn super gevoelig 

Same here! Dus wederom kunnen we alleen wachten wachten wachten!! In principe zou ik maandag kunnen testen, want op dag 14 voelde ik de eisprong. En dan is het dag 28. Maar voor de zekerheid wacht ik langer.... tot het weekend. Heb trouwens ook geen testen in huis, dat scheelt

Hi dames, 

Ik heb vanaf vorige week vrijdag regelmatig seks gehad, omdat ik niet precies wist wanneer mijn eisprong zou plaatsvinden... dus even om duidelijk te zijn: vrij-za-ma-woe-do-za .. Alleen vanaf donderdag ben ik ovu testen gaan gebruiken.. en gisteravond (za) was ie echt knal positief. Alleen gisterenavond, omdat het moest... en omdat we die week al zo vaak seks hadden gehad. Lukte het niet helemaal goed. Mijn vriend is uiteindelijk wel klaar gekomen, maar het leek zoweinig tegenover normaal?? Denken jullie dat dit iets uit maakt? Heb ik nu evengoed kans om zwanger te zijn..? Ook was gisteren de ingang van mijn vagina helemaal opgezwollen en dik. Heel gek. Iemand dit al eens eerder gehad? We wilden in eerste instantie vanmorgen nog een keer proberen, maar mijn vagina is nog steeds vrij dik en het ging gewoon echt niet. Ik baal!!!
 Benieuwd naar jullie reactie hierover. Fijne zondag!

Terug
Bovenaan