Wachten op NOD, wie nog meer?

Ps. Ik heb deze maand een dubbele eisprong.. dus het zou wel heel fijn zijn als deze kans nu niet verspild is!

Ik denk dat hier toch een menstruatie gaat beginnen. Dat zal voor mij betekenen dat ik een cyclus van 27 dagen heb gehad deze maand terwijl ik normaal eigenlijk altijd rond de 31 dagen zit.. dit is dan echt de kortste cyclus van mij sinds het stoppen van de pil. 
Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Heb nog geen krampen niks. Vorige week vrijdag wel een dag heel erg krampen gehad die kwamen en gingen.. zo apart.. 

Hoi rvis! Zaadcellen blijven 3 tot 5 dagen (heel soms nog langer) in leven. En als een man veel zaadlozingen heeft gehad wordt het minder qua hoeveelheid maar dat zegt niets over de kwaliteit. Ik zou vooral je richten op plezier en je lijf nu even met rust laten, waarschijnlijk is het gewoon geirriteerd. Ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan zeker met dubbele eisprong. Succes!

Ik heb eigenlijk ook een vraagje aan jullie..
op woensdag 22 november was mijn eisprong(getest). Ik heb op 6 december mijn NOD. Ik heb gister overdag de hele dag last gehad vab menstruatiepijn. Dus ik dacht dat ik gewoon veel te vroeg ongesteld zou worden.
Gisteravond en vandaag is die pijn weg en niet ongesteld.. zou het een late innesteling kunnen zijn? (Mijn borsten zijn sinds gister gevoeliger?. 
Groetjes, susanne

@rvis: als je rondom je vruchtbare dagen lekker met elkaar hebt gevreeën, is de kans aanwezig dat je zwanger bent. Het moet iets fijns zijn tofh? Dus als het zeer doet, of het gaat niet.. Dan heb je er goed aan gedaan om het even niet te doen. Wat jlh ook zegt, het blijft ongeveer 3 dagen in leven heb ik begrepen dus volgens mij heb je het prima gedaan ?
@jlh: het zou inderdaad een late innesteling kuneen zijn? Maar kan misschien ook krampjes zijn, omdat er van binnen wat gebeurd. Maar kan ook dat je toch ongesteld gaat worden en er nu al wat rommelt.. Kan van alles zijn helaas. Irritant die he onzekerheid? Er zit niets anders op dan wachten. Nog 2 dagen geduld lees ik. Succes en ik hoop dat het raak is voor je!

@Dns: nee ik heb geen test gedaan en dat doe ik ook nog niet, ik wacht tot het weekend! Vandaag is mijn nod en op dit moment voel ik geen menstruatie krampen!! Twee dagen geleden wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden, vandaag twijfel ik toch weer of ik zwanger ben hahaha

Terug
Bovenaan