Wachten op NOD

Christa wat is dat eigenlijk, een <span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">acupuntuur ?
</span>Mar Tje nog heel eventjes geduld dus! Ben je normaal gesproken altijd op een hele stipte vaste dag ongesteld?
 
Oh wauw Mar Tje dat is wel super handig! Dan klinkt het ernaar alsof je nu echt zwanger bent. Ik ben benieuwd naar je testje van morgen! Als het streepje morgen dikker is dan die van gisteren, hoe lang zou je nu dan zwanger zijn denk je?
Bij mij is het altijd heel erg afwachten wanneer ik ongesteld wordt, maar ik slik de pil normaal gesproken zonder zwangerschap of zwangerschapswens ook gewoon 6 tot 12 maanden door zonder stopweek, dan wordt ik tenminste ook niet ongesteld. Echt heerlijk is dat vind ik haha, want er zit volgens mij geen enkele voordeel aan en leuk is het al helemaal niet.
 
Ja NOD was vandaag bij 25 cyclus. Maar kan ook zomaar zijn dat mijn cyclus paar dagen langer duurt, maar meestal niet langer dan 26 dagen.. Wacht als t lukt sowieso tot donderdag tot ik ga testen..
 
Nou Dames... nog steeds niet ongesteld geworden, en dit keer was de test negatief.. m'n vriend en ik snappen er niks van. Nu maar afwachten tot ik ongesteld wordt denk ik?



Nou Kelly helaas geen zwangerschap dus..

Spannend girafje, ik wacht met je mee en ga duimen.
 
Nou eindelijk dag.. en nog steeds geen menstruatie. Mijn vriend en ik hebben besloten om zaterdag weer te testen als ik nog niet ongesteld ben. Hebben jullie hier ervaring mee?



Gr een onzekere martje
 
Terug
Bovenaan