Wachten op NOD

Oh heftig zeg. Nou ik weet het niet meer en mij vriend ook niet. Vinden het zo vreemd dat die eerst positief is en dan negatief. Voorlopig nog steeds niks te bekennen. Rustig de week afwachten en dan zaterdag weer testen. Is het dan weer negatief dan ga ik de HA maar bellen denk ik...
 
Nou 5 dagen overtijd...en hard m'n best aan t doen om t langs me heen te laten gaan. Zaterdag opnieuw testen. Spannend dus.
 
Oh, ik ben ook heel benieuwd dan, wat die zaterdag aangeeft!
Dat is inderdaad lastig als je van jezelf moet wachten met testen en je er ondertussen wel super vaak aan zit te denken, maar aan de andere kant is dat al wel over 3 dagen.. Aanstaande vrijdag lig ik hier precies 4 weken en voor mijn gevoel lig ik hier nu al minstens 8 weken en dan duren de dagen écht heel lang :(
 
Hey Kelly. Toch maar besloten t morgen maar te doen.. wordt helemaal gek haha. En als t dan weer negatief is wellicht dat mijn cyclus dan in de war is...



Oh heb t wat dat betreft met je te doen hoor! Maar mag je je kamer niet uit dan?
 
Hey girafje,

Nou ben erg benieuwd bij jou hoor hoop het echt voor je.ik ben vorige week weer begonnen met oud bloed verlies en soms wat rood.ik moest gisteren ongesteld worden eigenlijk of niet natuurlijk. Maar loop nu nog met verlies dus volgende ronde maar weer...soms denk ik wat doe ik verkeerd waarom lukt het nou niet .ik ben er juist minder mee bezig gebruik ook geen ovulatietesten weet het ook niet meer.

Heel veel succes meide met wachten op de nod!! Hoop het voor jullie

Liefs -x-
 
Wat was de uitslag van vandaag Martje?
Ik mag mijn kamer wel uit, maar dan moet ik wel alsnog op de afdeling blijven en dat is ook saai.
Verder mag ik wel met 1 iemand samen naar beneden, en dan wel in de rolstoel. En ik mag dan maximaal een uur per keer wegblijven.
Dus ik mag ook bijvoorbeeld 6 keer per dag naar beneden in de rolstoel samen met mijn vriend of iemand anders mag ook, als er maar iemand bij is. Als ik maar niet langer dan een uur per keer wegblijf.
 
Negatief en ben nu ongesteld.. vet balen denk dus dat m'n cyclus in de war is. Hebben meteen afgesproken om dus volgende keer na 1 week overtijd pas te testen. Op naar ronde 3 dus.



Oké nou dan moeten jou dagen wel eeuwig lang duren en dan nu met dit mooie weer binnen zitten getsie. Dalijk dubbel en dwars genieten dus.
 
Oh dat is balen Martje! Op naar de volgende ronde dan maar inderdaad. Kan het niet zo zijn geweest dat je misschien wel voor een paar uurtjes of misschien maximaal 1 dag zwanger was, maar dat het vruchtje ook meteen weer is afgestoten omdat het niet levensvatbaar was? En dat je daarom later pas bent gaan bloeden.
Daar over nadenken heeft nu natuurlijk niet zo veel zin meer, maar dat zou wel kunnen verklaren waarom je eerst een heel licht streepje had en daarna niet meer.

 
Terug
Bovenaan