Wachten op NOD

Oh dat is vet balen Mar Tje... Misschien is dan inderdaad je ongesteldheid te laat? Dan is je precieze ongesteldheidswekker helemaal in de war? Op naar de volgende ronde dan maar! Als je nou over een paar dagen nog steeds niet ongesteld bent kan je misschien alsnog een nieuw testje doen voor alle zekerheid?

Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik hier de gehele zwangerschap nog moet blijven en ik krijg ergens deze week een uiterlijke maximale datum waarop ik de keizersnede ga krijgen. Dus het kan dan ook eerder zo ver zijn dan de maximale datum, maar iig niet later.. dus voor mij is hopelijk het einde een beetje in zicht en kan ik langzaam gaan aftellen, want snel gaat de tijd helaas niet als je in het zkhs ligt en heel beperkt bent in wat je mag en kan doen. Officieel zou ik nu nog tot 20 mei moeten tot precies de 40 weken, maar ze hebben allemaal al gezegd dat ik de 40 weken sowieso niet ga halen.

Maaikemarie nee geen CB gedaan. Die wil mijn vriend wel halen voor het weekend. Heb het nu met die van de kruidvat gedaan de early testen. Maar het vreemde is dat die eerst een lichte positieve test gaf en nu niet meer...

<span style="line-height: 1.5;">@Kelly; even afwachten nog. Wellicht wel wellicht niet maar heb nog geen last van de ongesteldheids klachten? Ik hoop maar dat ik te vroeg was... </span>

En voor jou ontzettend balen! Mei duurt nog zo lang! Ondanks alles kan je er nog wel van genieten zo of?

Martje bedoel je die 2 voor 5 euro testen van de kruidvat? Die had ik ook gebruikt en mijn 1e testje had een heel licht streepje en het 2e testje van een paar dagen later werd net zo donker als het andere streepje daarnaast.
Misschien ben je inderdaad veel te vroeg geweest met testen. Je kan ook denken van, als ik nu wel/niet zwanger ben, dan heb ik verder zelf toch geen enkele invloed op de uitgerekende datum. Dus kan je misschien maar beter gaan testen als je er vrij zeker van bent dat het zeer waarschijnlijk werkelijk zo is. Anders heb je straks overbodig veel testjes voor niks gekocht en dan blijf je er ook constant maar zo mee bezig..

Op zich kan ik nog wel genieten want me buik groeit sinds ik in het zkhs ben opgenomen en hier bijna niks doe op een dag heel hard, dus ik weet dat het hier het beste is voor de baby en mij, maar ik mis me eigen thuis en me eigen avondeten wel.

Nee 2 stuks voor 14.95 de early ones. Ik wacht gewoon nog af zit niks anders op. Wel aparte afscheiding. Jij ervaring mee?

Oh dat is wel fijn zeg. Nu aftellen maar dan! Ik wens je heel veel succes.

Hoi Mar Tje,

Ja ik dacht ook van zal wel niet en wacht het af. Nu met 5 dagen overtijd nog niks, met plassen gisteren heel licht roze wat daarna meteen ook weer over was. Mijn darmen zijn van slag en slaap sinds 2 weken al non stop. Ivm die pil die ik dus later ben gaan nemen ga ik donderdag toch even in overleg met de HA als ik er toch moet zijn voor eventueel een bloedafname. Liever zekere dan het onzekere, zit mij niet lekker als nu gewoon door zou gaan met de pil

Hoi vlinder, ik heb vandaag mijn 4e dag. Ben je nog aan het ontpillen? Want dan kan het best daardoor komen hoor. Maar een check van je huisarts kan nooit kwaad. Ik doe zaterdag weer een test en anders maandag de dokter bellen. En dat met je darmen bedoel je constipatie?

Ben trouwens nog niet ongesteld. En wordt met de dag onzekerder..om gek van te worden

Mar tje,

Nee ik ben 4 jaar pil vrij geweest maar vanwege heftige pijnen en na besloten de pil te gebruiken, te laat van de apotheek ( kreeg eerst micro en moesten stederil bestellen) pas begonnen weer voor het eerst na 4 jaar op mijn ovu dag in de avond. Mensen in mijn omgeving zeggen dat ik dan gewoon nog een ongi zou krijgwn daar mijn ovu is geweest maar helemaal niks.. had 4 dagen voor nod lichte krampen en bruin slijm (1x) en nu dus 5 dagen na mijn "officiele" nod en wel lichte krampen en gisteren alleen heel klein beetje roze verlies met afvegen. Testen zijn negatief. Lijkt mij zo sterk dat de pil meteen werkt daar ik veelste laat ben begonnen echt midden in de cyclus. Ik ben nu juist al 3 dagen vreselijk aan de diarree (terwijl ik normaal 1x in de 2 dagen normale ontlasting heb) hoofdpijnen, stinkende urine, krampjes en dus vreselijk moe. Daar de testen negatief zijn ga ik er vanuit dat het de pil is maar lijkt mij aan de andere kant zo onwerkelijk dat die zo snel werkt. Wij hebben wel regelmatig sex gehad maar via de methode voor het zingen de kerk uit. Kindje is welkom maar vanwege drukke periode besloten we om het volgend jaar te gaan proberen in combinatie met de pijnen dus aan de pil gegaan.

Wat vreselijk hea dat wachten! Hoop dat het je is gegunt!

Martje ik heb geen ervaring met aparte afscheiding aan het aller begin van de zwangerschap, wel later in de zwangerschap begon ik ineens een stuk meer afscheiding te krijgen dan wat ik normaal gesproken heb.
Wel had ik een klein beetje bruin bloedverlies gehad, dat was dan innestelingsbloed. En toen ik ongeveer 6 weken zwanger was (wat ik toen nog niet wist) stapte ik uit een bus, en begon ineens kei hard te bloeden, er stond echt een kraan open het bleef er maar uitstromen en toen was ik binnen nood time ook gigantisch doorgelekt. Ook voelde ik een best grote ronde stolsel van ongeveer 1cm bij 1cm uit me vagina glijden en die lag binnen een seconden ineens in me ondergoed. Dus achteraf zat ik te denken van misschien was ik dan zwanger van een tweeling en dat er 1tje het niet heeft overleefd. Want een paar dagen na die hevige bloeding, eenmaal bij de verloskundige, was er gewoon een kloppend hartje te zien... 6 weken en 4 dagen zwanger was ik toen, terwijl ik me er al helemaal op had voorbereid dat ik in het weekend een hele bloederige miskraam had gehad. Dus het was achteraf toch heel goed geweest dat ik het nog even had laten nakijken anders was ik er waarschijnlijk heel laat pas achtergekomen dat ik alsnog wel zwanger was.

Terug
Bovenaan