Wachten tot de test

Ik ben nu 12 dagen bijna 13 dagen over tijd en mijn cyclus is altijd 28 tot 30 dagen nooit meer. En ik voel mij precies zo als toen ik zwanger was van mijn 1e kindje alleen de test zegt van niet nu twijfel ik heel erg...of ik wacht nu gewoon nog een paar dagen omdat ik ook lees dat sommige zelfs langer over tijd zijn...en dan nog eens een test doen...of ik ga gewoon eind deze week nog eens de huisarts bellen...elke dag controleer ik of ik ong word maar komt maar niks...ik wil heel graag een 2e kindje 
 
Ik zit nog steeds in spanning. Vanochtend een action test gedaan maar hierbij was de streep nog minder zichtbaar dan de kruidvat test.
Weten jullie misschien welke testen heel gevoelig zijn? Zoals ik hier voor bij zie komen, zijn de kruidvat testen al heel gevoelig en clearblue juist niet. Zal dan ook nog even wachten met een clearblue test. Ben nu 2 dagen overtijd. 
 
[quote quote=10170371]Ik zit nog steeds in spanning. Vanochtend een action test gedaan maar hierbij was de streep nog minder zichtbaar dan de kruidvat test. Weten jullie misschien welke testen heel gevoelig zijn? Zoals ik hier voor bij zie komen, zijn de kruidvat testen al heel gevoelig en clearblue juist niet. Zal dan ook nog even wachten met een clearblue test. Ben nu 2 dagen overtijd.[/quote]
Ik vind die van Kruidvat het beste, nog beter dan de early testen
 
@duimelijntje, we zitten dan precies in dezelfde tijd qua testen. Toevallig!
ik hou me er ook veel mee bezig. Maar druk zijn op mn werk, naar de yoga gaan werkt goed. Van VGZ is er ook een meditatieapp, ook als je niet verzekerd bent bij VGZ, wie weet vindt je het wat.
ik zal dan gewoon de sensitesten voor zwangersschapstestwn gebruiken. Dankjewel voor jullie reacties!
sterkte allemaal met wachten:)
 
Helaas was mijn ei later dan verwacht deze maand, ik dacht een positieve ovu test te hebben maar dat was niet zo. 20 feb een echte knaller test gehad dus erg duidelijk.
Ik gebruik de action testen en las dat die regelmatig een niet hele donkere streep kunnen hebben wanneer die piekt. Wel dus, helaas.
Ik schuif dus een week op naar 7 maart. denk ik. Weer langer wachten :(
 
Terug
Bovenaan