Wachten tot de test

[quote quote=10169839]Bij mij is een heeeel licht streepje te zien. Zo licht dat ik er geen foto van kan maken. Twijfel ook of het streepje wit of roze is. Als het wit is kan het ook jn gedroogd streepje zijn heb ik wel eens voorbij zien komen. Nu heb ik helemaal geen geduld meer! Zo spannend…..[/quote]
Oh dat is ook spannend!  Stond het streepje er direct of pas na hele lange tijd? Als je het binnen de juiste tijd afleest kan het geen ingedroogd streepje zijn.
Je kunt natuurlijk nog een test doen..
 
Ik heb geen urine meer haha anders had ik er direct nog een gedaan. Het streepje stond er precies na 5 minuten. Na 1 minuut niks te zien, weggelegd en op de 5e minuut stond het streepje er.
 
Een early testje van de action gedaan, die was hartstikke negatief.
 
En dan nu ervanuit gaan dat ik een cycl van zes weken heb dit keer netals vorige maand en dan zouuu 3,4,5 maart mijn nod zijn. 
 
[quote quote=10169852]Ik heb geen urine meer haha anders had ik er direct nog een gedaan. Het streepje stond er precies na 5 minuten. Na 1 minuut niks te zien, weggelegd en op de 5e minuut stond het streepje er.[/quote]
Morgenvroeg maar weer dan? Of heel lang ophouden en vanavond?
 
@djenna, klote, nog langer wachten.. maar dat is iig korter dan door naar de volgende ronde
 
Pff, Ik gisteren heel blij erop gezet dat ik een positieve test heb, heb ik vandaag bloedverlies...Pff.. gelukkig geen buikpijn ofzo maar toch vind ik het geen fijn gevoel. Ik weet niet zo goed wat nu te doen. Moet ik volgende week nog eens testen of ik nog zwanger ben? Ik heb ook nog niet echt stolsels gezien volgens mij. Het is helder rood bloed met wat ik denk slijm. 
 
Oh jee. Ja dat kan ik me voorstellen.. is het geen innestellingsbloeding?  Ik heb het vermoeden dat ik geen test meer hoef te doen. Vanaf vanochtend heb ik geen ‘klachten’ meer.. nog even afwachten natuurlijk, maar ‘het gevoel’ dat ik zwanger was is weg.. 
 
AnnJ, jaa dag klopt wel eigenlijk, ik denk wanneer je niet ontspant en geniet van het leven zoals je anders doet, dat het zeker wel wat invloed kan hebben.
maaaar, tegelijkertijd is het ook allemaal zo spannend haha! En het duurt ook nog even! 
Wat jammer voor jullie dat jullie negatieve testen hebben deze maand. Hoop gauw positieve testen voor jullie (en voor mij:))
hebben jullie ervaring met de zwangersschapstesten van sensitest?
 
Ik snap helemaal wat jullie allemaal hebben. Heb ik op dit moment ook. nog 10 dagen tot mn NOD. 
Voor mijn gevoel nu al alles aan de hand met mijn lichaam, maar ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Tuurlijk hoop ik van niet en dat het wel raak is. Maar draaf er erg ik door en vind het moeilijk om mij er niet mee bezig te houden. Tips iemand?
 
Terug
Bovenaan