Wachten tot de test

[quote quote=10169708]oh Wat fijn al deze reacties . Ik ben al vanaf woensdag misselijk, eten staat me tegen. Ik ruik alles tien keer beter, waardoor Ik weer misselijk wordt. Daarnaast enorm gevoelige en gespannen borsten. Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn, maar twee testen waren negatief. Ik heb m’n nod pas 1 maart, dus het echt nog afwachten [/quote]
Hoop op goed nieuws voor je ! Ik duim mee xx
 
[quote quote=10169718] Ik heb vandaag na mn werk even een early van de action gehaald dus morgen ochtend even testen. Ik hoop positief! en anders is het wachten op menstruatie , vorige cyclus was ik 13 dagen overtijd ?[/quote]
Oeh spannend!!
Maar jeetje 13 dagen overtijd, dat is vet irritant om op te wachten :/
 
Samantharoos, zit in ronde 5 nog een paar dagen voor mn NOD. 
Eens in de maand spreek ik met vriendinnen af en dan gaan we lekker koken enzo, dan drink ik graag een wijntje. Met eten houd ik verder geen rekening. Zoals BenB al zei je moet wel een beetje blijven genieten. 
Djenna-Adam duim voor je morgenochtend! Spannend hoor. 
 
[quote quote=10169722] Oeh spannend!! Maar jeetje 13 dagen overtijd, dat is vet irritant om op te wachten :/[/quote]
Ja enhoe irritant zeg .
laatste menstruatie was
10 tm 14 december
 En van 23 tm 27 januari,
 
nu deed ik deze x toevallig eens een test op de 17de dit kwam eruit . Streep wel even donker maar niet even dik, denk dat ik op 17 ook meteen mijn piek heb gehad . Maar alsnog morgen even early test doen voor de zekerheid mocht mijn cycl dit keer toch weer 30dagen zijn☹️ Echt een gedoe 
http://i68.tinypic.com/2pqrfv5.jpg
 
 
 
[quote quote=10169741] Ja enhoe irritant zeg . laatste menstruatie was 10 tm 14 december En van 23 tm 27 januari, nu deed ik deze x toevallig eens een test op de 17de dit kwam eruit . Streep wel even donker maar niet even dik, denk dat ik op 17 ook meteen mijn piek heb gehad . Maar alsnog morgen even early test doen voor de zekerheid mocht mijn cycl dit keer toch weer 30dagen zijn☹️ Echt een gedoe http://i68.tinypic.com/2pqrfv5.jpg[/quote]
Ja wel heel gek..
Ik zou sowieso ff een testje doen, en duimen.
Ik duim met je mee, wie weet :)
 
Bij mij is een heeeel licht streepje te zien. Zo licht dat ik er geen foto van kan maken. Twijfel ook of het streepje wit of roze is. Als het wit is kan het ook jn gedroogd streepje zijn heb ik wel eens voorbij zien komen. Nu heb ik helemaal geen geduld meer! Zo spannend.....
 
Terug
Bovenaan