A
Anoniem
Guest
[quote quote=10169269] Ik heb een onregelmatige cyclus na de pil was het 28/30 dagen . Heb de pil maar vier maanden gebruikt. En vorige maand had ik dus een cyclus van 42/43 dagen. Erg vervelend nu heb ik het gevoel dat ik op basis van een normale cyclus de eisprong heb gevoeld maar omdat ik mijn ovulatie tracker per ongeluk fout heb ingesteld ( stond door laatste menstruatie op basis van 42dagen) Heb ik de dagen op basis van 28dagen niet getest . Hahha erg ingewikkeld allemaal. Denk vooral bij een onregelmatige cyclus[/quote]
Oh ik snap het! Ik dacht al waarom zoveel testen daarmee... Maar nu is het helder.. Maar ... Jeetje wat lijkt mij dat vervelend zeg! Vanaf het moment dat ik stopte met de pil.. Heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad.
Lijkt mij zo vervelend als dat altijd maar onregelmatig en onzeker is... Toch maar weer duimen op een goed resultaat *fingerscrossed*
Oh ik snap het! Ik dacht al waarom zoveel testen daarmee... Maar nu is het helder.. Maar ... Jeetje wat lijkt mij dat vervelend zeg! Vanaf het moment dat ik stopte met de pil.. Heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad.
Lijkt mij zo vervelend als dat altijd maar onregelmatig en onzeker is... Toch maar weer duimen op een goed resultaat *fingerscrossed*