Wachten tot de test

[quote quote=10169269] Ik heb een onregelmatige cyclus na de pil was het 28/30 dagen . Heb de pil maar vier maanden gebruikt. En vorige maand had ik dus een cyclus van 42/43 dagen. Erg vervelend nu heb ik het gevoel dat ik op basis van een normale cyclus de eisprong heb gevoeld maar omdat ik mijn ovulatie tracker per ongeluk fout heb ingesteld ( stond door laatste menstruatie op basis van 42dagen) Heb ik de dagen op basis van 28dagen niet getest . Hahha erg ingewikkeld allemaal. Denk vooral bij een onregelmatige cyclus[/quote]

Oh ik snap het! Ik dacht al waarom zoveel testen daarmee... Maar nu is het helder.. Maar ... Jeetje wat lijkt mij dat vervelend zeg! Vanaf het moment dat ik stopte met de pil.. Heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad.
Lijkt mij zo vervelend als dat altijd maar onregelmatig en onzeker is... Toch maar weer duimen op een goed resultaat *fingerscrossed*

[quote quote=10169284] Nee ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Toevallig afgelopen 2 keren wel. Dus ook dat is typisch Ik hoop het ook en toch weer bang dat het tegen gaat vallen Hoef je niet te worden! Veel zijn juist zwanger wanneer de kwaaltjes er niet zijn. Bij mij is het opvallend dat ik nu heel veel kwaaltjes heb en de vorige maanden niet. We gaan duimen! [/quote]
Success

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, maar hem wel gevoeld :)
Mijn vorige zwangerschap had ik al wel snel veel kwaaltjes, maar toen was ik eerst ook zwanger van een tweeling, dat had er vast mee te maken.

Goedemorgen Dames,

Hier nog 1 die aan het wachten is.. Aargh wat is dat toch elke maand weer zenuwslopend!
Ik ben al anderhalf jaar van de pil af en we proberen het nu vanaf augustus vorig jaar. Ondertussen heb ik bijna alle maanden vanaf eerste cyclus zonder pil tot nu wel gedacht ja dit voelt zo anders het moet zo zijn Haha.. Helaas!
Mijn LF is gemiddeld 12 dagen, vorige cyclus 15 met een heel lichte positieve test. Toch ongesteld geworden :( 
Mijn Nod is volgende week maandag, we gaan dus weer duimen!!

Donderdag is mijn nod. Ik kon ook echt niet wachten en heb toch een test gedaan en hij was gelukkig positief! Super blij. Hoop voor jullie ook op positieve testen. Succes 

Goedemorgen dames,
Hier nod ook woensdag... nog geen last van PMS, voel me wel ‘anders’ sinds mijn eisprong.. Probeer er niet teveel aan te denken maar dat is zoooo moeilijk? vind het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik durf nog niet te testen.. Zit zelf in ronde 4 nu. 

Terug
Bovenaan