Wachten.....

<p>Hoi dames!</p><p>Hebben jullie ook zo’n moeite met wachten en onzekerheid? Mag echt niet klagen hoor, zit pas in ronde 2, maar mán wat ben ik ongeduldig! Wat doen jullie om de tijd een beetje te doden? Of herkennen jullie jezelf hier niet in? </p><p>Mm, dit klinkt hopelozer dan het is, want heb wel gewoon een leven hoor... Maar merk echt dat ik ongeduldig ben! Haha</p><p>Ik hoor graag jullie reacties! </p>

Hoi hoi,
Super herkenbaar zelfs! Voor ons is het ronde 1 maar jeetje wat duurt dat lang.
Zit in mijn vrije tijd van alles te googelen, maar daar word ik alleen maar onzekerder van.
Succes!

Morgen ongeveer! Mijn spiraal is verwijderd, dus ik heb nog niet helemaal door wat mijn lijf doet! Maar als ik de ‘normaal’ volg, dan ongeveer morgen! En jij??

Oehh wat een spannende dag vandaag! Ik zal voor je duimen dat het lukt :)! Was je zenuwachtig toen je wakker werd? Mijne is morgen of overmorgen, kan echt niet wachten maar ook wel een beetje bang voor teleurstelling. Bij alles wat ik voel denk ik, wat is dat?! Haha

Lief! 
Nee, ik was niet echt zenuwachtig, omdat ik mijn lichaam sowieso niet herken nu met al die hormonen! Haha. Dus ik wacht het wel gewoon af.. ben wel enorm aan het googlen/fora aan het afstruinen! 
Wat spannend dat jij morgen/overmorgen je NOD hebt! Heb je al symptomen van iets (ongesteld/zwanger)? 
Ik ben soms misselijk, gespannen borsten, moe.. maar dat kan ook gewoon horen bij het wennen aan hormonen of bij ongesteldheid. Wachten, wachten, wachten... hoe oud ben je eigenlijk? 

Haha jaa super herkenbaar en de ene site spreekt de andere weer tegen. Uiteindelijk zal het wel een beetje afwachten worden :)
Ik heb vooral hele gespannen borsten, maar weet ook niet zeker of dat bij een vroege zwangerschap kan horen of bij de ongesteldheid. Sinds 2 maandjes gestopt met de pil(nu de eerste ronde aan het proberen) en merk wel dat ik rond de eisprong veel last krijg van mijn borsten. Kan me alleen niet meer herinneren of het vorige maand op dit punt alweer weg was ?. 
Ben je heel erg misselijk?

Terug
Bovenaan