Wachten.....

Met vlagen! Maar dat kan dus ook zijn omdat de hormonen hard aan het werk zijn! Alleen ben ik nooit misselijk.. dus dat is wel raar. Ben het trouwens nooit sochtends, maar einde vd middag/savonds. En het wordt erger als ik moe ben! 

Herkenbaar dames! Hier is het afgelopen week mijn spiraaltje eruit gehaald en ben nu ongesteld. Ik moet dus nog even wachten op mijn eerste eisprong en de eerste poging. En dat duurt lang!!

Hoi Willow tree!
Leuk dat je mee doet! Toen mijn spiraal er net uit was, dacht ik dat in ongesteld was, maar bleek een ontrekkingsbloeding! 4 dagen verwijderen van spiraal zat ik middenin mijn eisprong.. ik had geen idee wat mijn cyclus was, want ben 5 jr niet ongesteld geweest. 
Ik wens je in ieder geval heel veel succes! Duimen ?! 

Dat herken ik idd ook. Gestopt met de pil en na een paar dagen had ik de ontrekkingsbloeding, super gek want had geen idee dat het bestond.
Succes Willow Tree ?!

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat het ook een ontrekkingsbloeding kon zijn. Dus goed dat jullie het zeggen. De ovulatie testen liggen klaar, dus zodra de bloeding voorbij is ga ik daarmee aan de slag.
Is het voor jullie het eerste kindje waar jullie voor gaan? Ik heb een zoontje van 5 uit een vorige relatie. Toen was ik met 3 maanden zwanger. Maar toen stond ik er veel relaxter in. Nog totaal geen verstand van eisprongen, vruchtbare dagen enzo. Was ik ook helemaal niet mee bezig. Nu weet ik teveel. ;-P

Jup voor ons wordt het het eerste kindje(als het mag gebeuren?). Dat gevoel ken ik wel. Vroeger in de pubertijd altijd bang om per ongeluk zwanger te raken ondanks de pil, maar er zijn blijkbaar zoveel vrouwen die moeite hebben om zwanger te worden. Komt stiekem toch nog wel het een en ander bij kijken.

Terug
Bovenaan