Wachten.....

Hoi Gebruiker! ?
Leuk dat je meedoet.. ik duim ook voor jou! Nou, we hebben al best een lekker groepje zo haha. 
@willowtree: Voor mij was het ook een verrassing, was er helemaal van overtuigd dat het ongesteldheid was haha
@faye: Bizar! Het is echt net of ik mezelf hoor als ik jouw bericht lees.. ik was ook altijd gespannen vroeger, maar nu besef ik dat het hele zwanger worden echt een heel proces is! Jij succes morgen (en de komende dagen). 
Het is voor ons ook het eerste kindje, tweede ronde. Maar eigenlijk eerste ronde omdat ik de eerste eisprong waarschijnlijk te laat heb opgemerkt omdat ik in de war was.
Hier nog niet ongesteld, maar ik ben een weekend weg. Ga maandagochtend maar weer eens testen! 

Dag dames,
Hier ook spannend. Vandaag een positieve ovulatietest in handen. Nu maar hopen dat het gelukt is. Morgen voor de zekerheid toch ook nog maar even proberen denk ik zo. Dan 2 weken wachten....ben benieuwd naar jullie uitslag morgen.

Ik ben in juni gestopt met de pil,  toen gewacht op de eerste echte menstruatie. Die kwam na 38 dagen. Toen gestart met ovulatietesten. De volgende ronde duurde 55 dagen. Daarna 40 dagen. Dus veel wachten. 
Merk dat ik nu veel relaxter ben. De eerste 2 cyclussen zijn spannend maar nu zie je het wel. Komt vanzelf. Toen ik net stopte met pil zat ik elke dag op deze site nu hooguit 1x per week.  

Hoi Iza, KKK en gebruiker! 
@Iza: heel veel succes! Ook met het wachten straks!
@KKK: goed om te horen. Je geeft natuurlijk de controle uit handen, dat voelt gek in het begin, dr Google is dan je schijnzekerheid! Haha. Ik denk ook dat het gezonder is om het allemaal op zn beloop te laten, maar dat is ook moeilijk! Als je nog tips hebt??
@Gebruiker: Ook jij heel veel succes! Wanneer is jouw NOD? 
Hier nog steeds geen ongi, maar voel wel van alles. Het is maar goed dat ik een weekend weg ben, anders had ik al 36 testen gedaan! Toi toi toi dames! 

@Elisanne, wat super spannend! Ga je morgen direct testen?
Ik denk dat ik ongi ga worden, al 10 dagen mega gespannen borsten gehad met gisteren het punt dat zelfs de wrijving van kleding gevoelig was, maar sinds vanochtend is het weg en zijn ze weer zacht als pudding ??

Kon der niet meer tegen dus snel naar de Action gegaan voor een early zwangerschapstest.
Ik zie een tweede streepje, maar wel suuuuper licht! Wil de foto graag met jullie delen, maar het lukt niet.
Morgen nog eens proberen ☺️

Terug
Bovenaan