Wachtweken cryo terugplaatsing

M'n darmen zijn flink aan het huishouden. Rommelen! En mijn borsten. Verder denk ik soms nog wel een ander kwaaltje te bespeuren, maar dat is te verwaarlozen, denk dat dat meer komt omdat ik het wíl voelen allemaal. Ik heb vandaag 2 Kruidvat testen gekocht en 2 clear blue digitale. Doe morgen alleen de Kruidvat, maar dacht, áls er een lijntje komt... Heb ik voor na t weekend ook nog wat! ☺️

Precies, omdat je het graag wil voelen, voel je ook van alles.. dat heb ik ook. Nu ook gevoelige borsten. Die clean bleu test ga ik ook halen.. als je dan het woordje ZWANGER ziet staan is het nog specialer voor mijn gevoel.. ik ben benieuwd wat de test bij jou zegt morgen, ik wacht nog tot zondag. 

Ja.. Alleen vanaf het moment dat het woordje zwanger.. Of de tweede streep er staat; word het ook weer spannend. Ik denk dat ik pas gerust ben als ik die 12 weken voorbij ben! Wachten tot morgenochtend lijkt al lang te duren... Laat staan tot zondag! Toch ben ik nerveus om te testen morgen... 

Dankje. Hopelijk komt het nog goed.. Maar lijkt me sterk. Al word me verteld dat ik hoop moet houden. Jij gaat morgen testen? Wat denk je? ☺️ 

Ik ga maandag of dinsdag ochtend nog maar een keertje testen, en me dan aanmelden voor icsi 3. ?

Terug
Bovenaan