Wachtweken cryo terugplaatsing

Het is inderdaad vervelend dat je het zelf in de gaten moet houden!! (Forum)

Wat betreft de miskraam, is echt heel wisselend. Maar je was nog maar heel kort zwanger; dus dan zal het wel sneller komen. Je was.. 5 weken? 

We hebben besloten dat het ligt aan de kwaliteit van de embryo's. Als het A kwaliteiten zijn; dan maar 1.. Maar als het bijvoorbeeld C is, dan twee. Ik hoor zondag hoeveel bevruchtingen er waren, en hoeveel ze er hebben kunnen invriezen. Ben ontzettend benieuwd.. Erg spannend... ?

Ja 5 weken idd! Toch bizar dat je je dan al zo zwanger voelt.
Spannend hè dat wachten! Hopen dat er mooie embryo’s bij zitten! Hoe voel je je nu na de punctie? Nog veel last?

Ik voel me weer prima. Gelukkig vanaf donderdag al. Vrijdag zelfs al ongesteld geworden.. 
Ze belden vandaag helaas met de mededeling dat er maar 1 embryo is overgebleven voor in de vriezer. Ronduit klote! Moet nog n cyclus wachten voor we weer verder mogen... 
Nu twijfel ik of ik vanavond stiekem met clomid zal starten. Die heb ik nog liggen, gewoon n lage dosis, 50mg. Vorige keer dat ik dit heb gedaan tussen twee pogingen in ben ik zwanger geraakt.... (Helaas uitgelopen op een miskraam, maar toch) 
Wat zou jij doen? 

Hoe is t met jou? Heb je al een menstruatie? 

Shit, maar 1 embryo.. dat is zwaar balen!! En er waren zoveel eitjes...

Fijn dat je je weer goed voelt! Toch altijd klote zo een punctie! En als je toen bent zwanger geraakt zou ik het wel proberen met clomid.. wie weet word je weer zwanger.. baat het niet dan schaadt het niet toch?

Ik ben nog niet ongesteld geworden maar er zijn ook nog geen 4 weken voorbij.. en ik mag dan ook de cyclus erna weer beginnen met progynova. Me laatste cryo word dan teruggeplaatst

Ben heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat? Wat heb je gedaan met de clomid? Mijn menstruatie is weer op gang gekomen denk ik.. sinds gisteravond verlies ik bruin bloed hoe was jou menstruatie na je miskraam?

Ik heb geen clomid genomen, omdat ik vond dat mijn eierstokken/lichaam na een punctie van 50 follikels wel wat rust verdiend hadden. Vandaag hebben we een gesprek met de arts, evaluatie en hoe verder. Dus daar ben ik wel benieuwd naar. 

Is je menstruatie inmiddels goed op gang gekomen? Ik denk dat ik geen goed vergelijkmateriaal voor je ben, want ik heb de miskraam met medicatie opgewekt, en uiteindelijk hebben ze nog een hysteroscopie gedaan om de restjes weg te halen. En toen heb ik ongeveer 80 dagen geen menstratie gehad. Dus ik had een hele lange nasleep van mijn miskraam helaas. 

Hoe is je gesprek gegaan? Heel erg benieuwd naar.. je lichaam heeft inderdaad wat rust verdiend!!

Mijn menstruatie is weer goed op gang gekomen:: over 4 weken mag ik weer beginnen met progynova als ik weer ongesteld word.. ben benieuwd.. ze willen dan dat ik met een studie mee doe.. ik weet nog niet of ik dat wel wil.. we zien wel

Oh! Dan lopen we straks misschien weer enigzins gelijk. Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus.. En zodra mijn menstruatie komt, begin ik ook weer met progynova. (Altijd n gok hoe lang mijn cylus zal zijn)
Wat voor een studie is het precies? 

Gesprek.. Tsja. Wat zal ik er eens over zeggen. Lang verhaal... Maar het komt erop neer dat we in puntenscore wel omhoog zijn gegaan met de nieuwe medicatie en icsi. (Zaten de vorige poging ongeveer rond de 20 punten met onze embryo's, zelfs een paar van 1 ertussen) en dit keer zaten we rond de 100. De beste had 135 punten, en is dus op dag 5 ingevroren als blastocyste... Maargoed, alhoewel de kwaliteit dus een stuk gestegen is, hebben we daar natuurlijk vrij weinig aan als ze stoppen met ontwikkelen na dag drie.
- Ter info: Tussen 0 - 100 (C kwaliteit) Tussen 100 - 150 (B kwaliteit) Tussen 150 - 200 (A kwaliteit)
We moeten dus goed gaan nadenken hoe en waar we onze 4e poging willen gaan doen. En dat vind ik óntzettend moeilijk! Ik ben me een beetje aan het verdiepen in België en Duitsland; maar vooralsnog zie ik er niet echt de voordelen van in. Aangezien de meeste onderzoeken en extra's meer gaan over de innesteling etc en daar zit bij ons het probleem niet.
Overweeg ook om evengoed misschien supplementen te bestellen voor mijn vriend, (ondanks dat zijn zaad kwaliteit goed is) en misschien acupunctuur weer op te pakken?? 

Moeilijk moeilijk..... 

Terug
Bovenaan