Wachtweken cryo terugplaatsing

Gister heledag kram gehad. Nu wat roze en net wat bruin bloedverlies, ik lees wel overal zolang het niet dieprood is kan het nog de goede kant op gaan. 

Ik hoop voor je dat het niets betekent! ?

Ik heb contact gehad met het ziekenhuis, of ik mag stoppen met de medicatie.. Maar ik moet morgen tóch nog een keer testen en vandaag nog doorgaan met de medicatie... Hopen op een wonder dan maar?? (Niet dat ik daar zelf nog in geloof) Heb alleen nog zo'n dure clearblue digital liggen.. Maarja, moet dan maar. Ga met dit weer niet de deur uit om een nieuwe test te kopen..... 

Ik hoop ook voor je op een wonder ?ik heb ook contact gehad met het ziekenhuis, ze waren niet blij dat ik al zo vroeg had getest. Erg hé al die sneeuw, ik ben ook met gevaar voor eigen leven de weg op gegaan ? die clearbleu testen zijn idd hardstikke duur, ik heb er ook nog 1. De vk zei vanmiddag trouwens zolang ik geen stolsels verlies en geen kramp meer krijg is er nog hoop dat het goed gaat. Dus ben benieuwd. Kun jij straks in 1 x door voor icsi 3?

Nou, we zijn toch nog effe een Kruidvat testje gaan kopen. Met de auto van mijn vriend, winterbanden. Vond t toch geen goed idee om die clearblue te gebruiken. Die zegt dan toch gewoon: niet zwanger. Terwijl die Kruidvat test (waarschijnlijk niet hoor, maar toch) als het zo is, tenminste een heel dun lijntje geeft. Dus dat leek ons toch beter. Zekere voor t onzekere! Ja ik kan meteen door naar icsi 3, dus dat is wel fijn.. Minder fijn is dat ik 1 Maart op mijn nieuwe baan start.... ? Dus dat de kans dus groot is dat ik in mijn eerste werkweek de punctie heb dan. Aiaiai.... Even kijken hoe ik dit ga brengen. 

Nee dat vinden ze niet zo leuk in t ziekenhuis hè? Als je vroeger test... 
Hopelijk stellen de bloedinkjes inderdaad niets voor, en blijft het goed gaan. 

Super fijn dat je gelijk door kan voor icsi 3! En idd het komt rot uit zo met je nieuwe baan.. hoe ga je dat nou doen? Ik ben vandaag hele dag super misselijk geweest en enorme hoofdpijn (kwaaltjes?) ik heb wel nog een flinke bloeding en sinds vanmorgen 2 stolsels erbij gehad.. morgen is mijn officiële test dag en waag er nog een testje aan.. zal nog we positief zijn maar ik denk wel foute boel

Aah... ? Nee... Dat klinkt inderdaad niet zo goed. Snap je onzekerheid! Hopelijk blijft het alsnog zitten. ??

Ik kreeg vandaag de vraag van mijn arts, of we de komende de behandeling 1, of 2 embryo's terug geplaatst willen hebben. Ik dacht altijd, nee geen twee! Ik wil het liefst geen tweeling... Maar de angst om geen kindje te krijgen groeit langzaam... Dus ik heb mijn vriend gevraagd om eens na te denken, wat ie "erger" vind voor de toekomst.. Geen kinderen, of wellicht een tweeling. We liggen hierin niet echt op 1 lijn. Hij zou het "oké" vinden, als we dan kinderloos blijven.. Terwijl ik mij steeds meer afvraag of ik dat idee aankan. Ik weet dat het nog niet zo ver is, maar we hebben nu van twee ivf behandelingen maar 1 cryo gehad. Dus als er de derde poging ook geen enkele cryo uit komt... Gaan we wel rap door onze pogingen heen. Dus ik weet het even niet. 

Vervelend dat jullie hierin niet op 1 lijn liggen! Ik zou zelf liever ook geen tweeling willen maar als kinderloos er tegenover staat dan wist ik het wel! Beter 2 verse terugplaatsingen dan afwachten of er een cryo uit komt.. ik hoop voor je dat jullie er samen uit komen. Hierover praten vind ik super moeilijk maar zo belangrijk 

Terug
Bovenaan