Wachtweken cryo terugplaatsing

Weer getest, nog steeds dik positief. Maakt je toch ook wel gek in je hoofd. Ook al weet ik dat het niet goed is, ik verlies zoveel bloed. Maar wel zonder pijn en gister mini stolsels. Verder niets. Vanmiddag bel afspraak dus ben benieuwd wat hij zegt. 

Oh nee! Wat verdrietig.... Heel veel sterkte ermee.. Hoe gaat het nu met je?
Mag je wel meteen door naar de volgende ronde? Of moet/wil je nog wachten? 
Sorry ik was even offline, had even een druk, leuk weekend! Precies wat ik even nodig had...
Ik heb morgen een bel afspraak, en vrijdag de eerste echo om te kijken hoe alles groeit. 

Gaat gelukkig nu weer goed! Was wel even heel verdrietig. Maar hup op naar de volgende cryo. Ik moet nou wachten op mijn menstruatie en dan word ik weer ingepland. Dus niet mijn volgende cyclus maar die erna. Hoe staat het er bij jou voor met icsi 3? Al enig idee wanneer je daar mee begint

Gelukkig dat het nu weer goed gaat! Heb je je menstratie nog niet gekregen? Duurt wel lang hè? 

Ik heb vandaag de punctie gehad. Helaas veel last van overstimulatie. Ze hebben 50 follikels aangeprikt, en 33 eicellen gevonden. We krijgen dus geen verse TP. Lig nu op de bank, moet rust houden en veel drinken.... Hopelijk ontstaan er veel bevruchtingen en cryo's.. Dat we een mooi voorraadje hebben... ?? 

Nog geen menstruatie gehad idd, wachten is echt killing.
Jeetje wat veel eicellen!! Dat is een super mooi aantal.. hopen idd op veel embryo’s. Hoe is de punctie gegaan voor de rest? Veel pijn ervan? Bij mij gaan die puncties nooit zo heel lekker, de linker kant altijd heel veel last van. En daarna ziek. Weet je al wanneer er een terug geplaatst kan worden? En er al overuit of het er dan misschien 2 worden?

Nee, we krijgen dus geen verse terugplaatsing. Ivm overstimulatie... 

Dus ik hoop dat er dit keer meer geluk is met de cryo's. ??

Ik heb de punctie altijd onder een roesje, omdat ik er veel pijn van heb. En achteraf maar weer goed, aangezien ze er 50 hebben aangeprikt. Meestal heb ik wel bijna een week nodig om bij te komen van de punctie. Ben na de punctie ook nog flauw gevallen???

Balen dat je menstruatie zo lang duurt idd! Hopelijk komt ie gauw... 

Oh wat fijn zeg die punctie met een roesje! Ik heb dat niet gedaan maar als er ooit nog een volgende x komt dan wil ik dat ook! Wat ga je doen met de terugplaatsing? 1 of 2?

Ik hoor ook wel van mensen die na een miskraam pas na 6 weken hun menstruatie weer krijgen.

Ik vind het wel lastig met het forum dat je geen melding krijgt als er weer een bericht word geplaatst ?

Terug
Bovenaan