Wanneer babykamer klaar?

<p>Hai iedereen,</p><p>Vandaag 21 weken en nog niet begonnen aan de babykamer. Gisteren de 20 weken echo gehad en alles is gelukkig helemaal goed maar ik blijf zo moe. Mijn vriend werkt lange dagen en stelt ook steeds uit. Wanneer hadden jullie de babykamer klaar? Bij hoeveel weken zwanger? </p><p>Liefs Zoë</p>

Extra info: veel spullen moeten gesorteerd worden en de zijkamer waar de babykamer moet komen staat nog behoorlijk vol als opslagplek. Ook echt inkopen nog niet gedaan voor de baby. Misschien vinden jullie deze topic nergens over gaan haha maar ben echt benieuwd hoe jullie het aanpakken en wanneer? 

Ik ben nu 19 weken zwanger en de babykamer is net geschilderd. Dat was ook omdat de schilder nu toevallig al tijd had. Verder hebben we een tweedehands commode alvast opgehaald en het eerste pakje gekocht. Verder hebben we nog niets. We gaan er nu langzaam een beetje mee verder. 
Bij mijn vorige zwangerschap was de kamer denk ik met 30 weken klaar ofzo? 
Succes met voorbereiden :)

Mijn streef was na de 20 weken echo beginnen en voor week 30 klaar..
Zn kamertje was een soort opslaghok, dus daar hoorde ook leeghalen, stuccen, en schilderen bij!
Daarna nog alle meubels in elkaar zetten..
Ieder weekend iets gedaan en ook iedere dag na werk deed mn man een klein klusje na het eten tot 20:00, daarna samen op de bank geploft

Wij hadden het kamertje uitgezocht met 16 weken geloof ik. Wel pas na de 20 weken alles laten bezorgen en geschilderd, gordijnstof besteld. Ben nu 26+2 en alles staat op zijn plaats. Wel moeten we nog de aankleding afmaken en heb ik nog niet alle spulletjes in huis. Ik koop nu steeds wat. Deze week toevallig wat kleding besteld.

Bij mn eerste kindje had ik alles al klaar met 17 weken, nu 22 weken van de 2e en niks af hahaha. We zijn net verhuisd dus de babykamer fungeert nu even als berging. Als het goed is wordt er dit weekend wel wat gewerkt aan de kamer. Ook moet er nog 1 muurtje geverfd worden.
Mn kleine slaapt nu nog wel in het ledikantje, maar als we goed gesetteld zijn zal ik die vervangen met een peuterbed en dan is de babykamer ook zo goed als klaar.
Babyspullen heb ik dit keer nog helemaal niet ingekocht. Het liefst doe ik dat ook pas als alle meubels staan zodat ik alles meteen kan opruimen. 
Eigenlijk is mijn streven ook voor de 30 weken helemaal klaar te zijn, hopen dat dit lukt! Bij mijn vorige zwangerschap kon ik namelijk vrij weinig meer doen na de 30 weken.

Bij de eerste was ie met 32 weken klaar. En nu met de 2e met 30 weken vooral omdat ik gewoon zelf alles ben gaan doen. Alleen een tripje IKEA hebben we samen gedaan. Ik ben van het gelijk doen en mijn man stelt uit. Hij hielp wel als ik hulp nodig had of er om vroeg ?

Terug
Bovenaan