Wanneer babykamer klaar?

Hier pas klaar met 38 weken, daarvoor moesten we nog even verhuizen. We hadden wel alles al aangeschaft, zodat het ook echt in 1 week geregeld was. Zou het overigens niet aanraden. 

Ik ben nu 19wkn en wil graag beginnen. Mijn vriend heeft nog meubeltjes van zn 2 andere kinderen. Dit word ons eerste kindje samen. Maar de meubeltjes staan bij zijn vader op zolder en daar staan alle tuinmeubels voor. Dus we kunnen er niet bij. We zouden na de voorjaarsvakantie beginnen, kamertje is al wel leeg, maar verder nog niks kunnen doen. 
Komende dinsdag hebben we 20wkn echo en daarna de schilder horen wanneer hij even een muurtje kan schilderen. Ben er zelf niet zo moeilijk in vind dat ik dat zelf wel kan, maar mag niet van mn vriend. Dus nog langer wachten?. En heb daar zo’n hekel aan haha

Als ik je een tip mag geven zou ik niet te lang wachten met het bestellen van de babykamer als je deze nieuw koopt.. ik heb met 22 weken zwangerschap een babykamer besteld en door ontzettend veel drama en 2 keer kapotte geleverde onderdelen was de babykamer pas met 35 weken compleet.. succes!

Wij hadden met 31 weken het kamertje grotendeels klaar. Ik wil het alleen nog wat opleuken met accessoires en er moet nog een zijkant van het ledikant nageleverd worden (hij was een cm te kort). Het wiegje staat nu nog op de babykamer, maar zodra de baby er is verplaatsen we die naar onze slaapkamer. 

Wij hebben de meubeltjes besteld begin januari en ze zijn gisteren binnen gekomen. Ze staan nu met ruim 27 weken in elkaar dus let wel op levertijden. Het kamertje stucen en verven hebben wij rond 21 weken gedaan.

Bij de eerste (feb 2018) was het af met 37 weken, en 1.5 week erna beviel ik.
Nu bij de tweede ben ik in januari dit jaar verhuisd met 34 weken en heb alle spullen met 38 weken neergezet op onze kamer. Beviel 2 weken later. De oudste heeft een eigen kamer maar nr 2 (net geen februari kindje..) ligt bij ons op de kamer.

Net begonnen, 21w nu, vloer moet er nog opnieuw en t plafond en stucwerk is net klaar.
Wij zijn blanco begonnen en de meubels moeten nog opgeknapt worden. Nog paar klusdagen te gaan dus. Expres nu begonnen nu  kan ik alles nog gemakkelijk zelf. 

Ok dankjulliewel. Goede tip dan om de meubels voor de babykamer op tijd te bestellen! Dus het kan zelfs maanden duren voordat ze goed binnen zijn. Ook wel weer leuk om te gaan doen. Dat uitzoeken :) 

Terug
Bovenaan