Wanneer babykamer klaar?

Hier nu ruim 28 weken, en we hebben nog niks haha. Het kamertje staat nog vol met spullen. Meubels hebben we nog niet, alleen de oude familie wieg die we nu opnieuw aan het stofferen zijn. We voelen beide weinig haast alles te regelen ?

In het 2e trimester begin ik alvast met inkopen doen, vaak ging mijn man niet eens mee omdat hij aan het werk was. We appten dan en liet hem zo zien wat ik wilde en of hij het er ook mee eens was. Voor de grote aankopen ging hij wel mee, zo gezellig!
Ik zet zoveel mogelijk klaar voor hem en zeur net zolang door totdat hij begint met klussen :) voor de derde hebben we een extra kamer moeten creeeren en voor de 2e kwam hadden we het hele huis aangepakt. Grotendeels laten doen maar toch, je moet zelf natuurlijk organiseren en plannen. 
Bij mijn laatste zwangerschap was ik tot het laatste moment bezig maar dan met de kleine dingetjes klaarzetten zoals een koffertje voor in het zkh en de vitamientjes voor als de baby er zou zijn.. 
Ik vond het shoppen wel altijd één van de leukere dingen. 

Relax!!!!
Toen ik 20 weken zwanger was begonnen we aan de bouw van de babykamer, we moesten de hele kamer dus nog bouwen op een stuk plat dak naast onze slaapkamer. We hadden namelijk een huis met maar 1 slaapkamer. 
Pas met 35 weken was het zo ver af dat het laminaat erin lag en alles geschilderd en behang aan de muur.
Met 38 weken was alles klaar, bedje erin, kasten vol, lampjes opgehangen.
Dus je hebt écht tijd genoeg.. als je ff doorwerkt is het snel klaar hoor. Ik zou met 20 weken nog niet zo stressen hoor ;)

Hier 29+5 en nog geen beebiekamer klaar... 
Die is de week van 18 maart pas aan de beurt. Manlief werkt in de horeca en krijgt slecht vrij :( 

Hoi!
wij hebben na de 20 weken alles besteld, de kamer was al basic klaar en in week 26 was de kamer behangen. Week 27 kwamen de meubels en wij hebben dit in elkaar laten zetten. Het doel was voor week 30 klaar incl de plankjes enz en dat is gelukt. Ik was blij dat voor die tijd klaar was want na week 30 kon ik vrij weinig meer. Nu 39 weken dus helemaal readyyy.. 

Bij de eerste moesten we wachten op de sleutel van ons nieuwe huis. Met 35 weken was de babykamer klaar. 
Bij de tweede waren we te lui om op te ruimen. Met 30 weken stond ik op een trapje te schilderen en met 36 weken was alles een keer klaar. 
Baby 1 heeft de eerste maanden op onze kamer geslapen. Baby 2 slaapt daar voorlopig ook. Als ik nu pas aan zijn kamer zou beginnen dan was het ook goedgekomen :p Het is dat de commode daar al staat anders weet ik niet of we de kamer überhaupt zouden gebruiken. Verschonen kan ook op onze slaapkamer en anders had de commode nog op de kamer van de oudste gestaan. 

Oh super bedankt! Dan kan ik het dus nog wel even los laten. Rustig aan beginnen en stap voor stap. De 20 weken echo helemaal goed deze week en na een dag blij & tevreden begon mijn hoofd dus blijkbaar alweer te zoeken naar iets anders om me druk over te kunnen maken.. de babykamer :) 
30 weken zwanger zien als streven om alles af te krijgen en ingeslagen te hebben vind ik een goed plan! Dan kan ik daarna lekker met de voetjes ergens in het zwembad gaan zitten hihi 
Liefs Zoë 

Met 17 weken hadden we de kamer, badje, babyfoon en box gekocht. Met week 27 was al het schilderwerk klaar en stond de kamer. Rond 30 weken was echt alles af

Terug
Bovenaan