Wanneer babykamer klaar?

Wij zijn de laatste maanden druk bezig geweest met zoeken naar een huis.. nu we die sinds vorige week hebben, hebben we alles in 1 keer zo goed als klaargemaakt.. ook de babykamer dus ? 
Door de stressvolle tijd die we achter de rug hebben ben ik heel blij dat dit nu klaar is.. Ben dringend toe aan een beetje rust. 
Vandaag precies 24 weken zwanger! 

Ik weet niet eens meer precies wanneer we de babykamer klaar hadden. Wel voordat de kraamzorg kwam controleren of alle spullen aanwezig waren. Zoals vaker gezegd wordt is het idd fijn dat alles klaarstaat in de tijd dat je zelf nog goed kunt . Je weet niet van te voren hoe je op het eind van de zwangerschap rondloopt. 
Bij de eerste hadden we het ledikantje op haar eigen kamer staan, maar die hadden we zeer snel na de geboorte op onze kamer gezet. Bij de tweede hadden we een wiegje aangeschaft en die stond al direct klaar op onze kamer

Wij hebben al wel de meubels maar we gaan de kamer nog opnieuw schilderen. Daar gaan we dit weekend mee beginnen.
Qua verdere uitzet (doeken, spullen, lakens etc. etc.) hebben we nog niet veel. 

Hallo iedereen :)
Misschien niet helemaal in het onderwerp omdat ik lang geleden ben bevallen (haha;)), maar ik omarmde de kamer midden in de zwangerschap langzaam. En ik ben heel blij dat ik zo snel ben begonnen, want ik had geen tijd gehad om het later af te maken. Ik nam al het meubilair, vooral het kinderbedje, en later het bed voor mijn zoon van wnm-group.nl

Bij ons was het al met 15 weken ofso klaar. Kwam door mijn vriend die had anders chaos in ze kop. Vond het ergens ook fijn als je dan toch nog dingen wil veranderen heb je er alle tijd voor. En je weet niet of je straks alleen nog maar moeier word. Ik had namelijk de hele zwangerschap geen energie

Bij de eerste was de babykamer klaar met zo'n 34 weken zwangerschap (nadat ik toen al in het ziekenhuis had gelegen met een dreigende vroeggeboorte - oeps, werd stressvol dus - al was het uiteindelijk ruim op tijd af). Bij de tweede hebben we echter helemaal geen babykamer gemaakt, alleen een bedje bij ons in de kamer gezet rond 37 weken (tot +- 30 weken sliep de oudste daar nog in). De oudste heeft de eerste 15 maanden bij ons op de kamer geslapen, dus een babykamer maken voor de tweede vonden wij nogal nutteloos. We hebben wel de commode van de oudste naar ons kantoor verplaatst, zodat we ze 's nachts allebei kunnen verschonen, zonder daarbij de ander te storen. De tweede is nu 4,5 maand oud en er zijn nog geen plannen om een kamer voor hem te maken, waarschijnlijk gaat hij t.z.t. bij zijn grote broer op de kamer slapen. 

Terug
Bovenaan