Wanneer begint je verlof

A

Anoniem

Guest
Ik kijk er zo naar uit om met verlof te gaan! Of vakantie, want daar begin ik mee: eind juni al! Heerlijk, de hele zomer voor mezelf. Ik heb het een beetje gehad met mijn huidige baan en vooral de mensen daar, we hebben enorme last van vergrijzing en de aftakelende brains die daar bij horen. Voor de 1e zwangerschap wilde ik al wat anders, ik heb uitdaging nodig, maar tijdens de zwangerschap en wachtende op de volgende zwangerschap was het wel handig daar nog even te blijven. Maar na deze zwangerschap kom ik er niet meer terug, dus ik ben aan het afbouwen daar. Heerlijk, ik ga me bezinnen op wat ik verder wil, maar eerst genieten van de zwangerschap, de zomer en de nieuwe kleine.

Hoi Lizzy!

Fijn voor je een nieuw begin, frisse start! Geniet er lekker van!
Het werk wat ik doe doe ik sinds vorige zomer (hotelreceptioniste). Spannend om aan iets nieuws te beginnen. Dit seizoen weer. Maar we gaan met een nieuw systeem werken dus weer opnieuw beginnen! Maandag ga ik aan de slag. M'n jongste gaat straks voor t eerst 2 uurtjes naar de kdv.
Geniet lekker van de zomer!!!!!!!! (doe ik op m'n vrije dagen...)  en deze week nog!
groetjes,Priscilla

Ja, het weer is goed vandaag. Je hebt natuurlijk hoogtijdagen op je werk in de zomer. Werk jij dan bij Maris? Las ik in een ander topic. Ik kon de site niet openen.

ik ga begin augustus met verlof en plak mn vakantie daar achteraan!
ik begin dan pas weer in Januari maar ik heb ook het gevoel dat ik dan niet weer terug kom!
heb er weinig tot geen zin meer in en ben ook blij dat dit forum er is haha
heb ik iets te doen zeg maar hahaha

xxx

Hallo (again)
www.maris.gr Ben begonnen in creta maris daarna 9j silva maris en sinds vorig jaar bella maris. M'n mannetje's homebase is terra maris.
doei doei

Als ik een beetje pech heb, die mogelijkheid is aanwezig volgens de fysio, dan blijf ik ziek vanwege rugklachten en de daarbij horende uitstraling naar mijn been. Dat zou inhouden dat ik dit jaar dus niet meer werk. Ik gruwel echt van die gedachte, zolang thuis zitten, pffff, als het nou zal zijn na dat mijn kindje er is, dan zou ik nog zoiets hebben van lekker, maar nu al!!!
Maar hopen dat het mee zal gaan vallen en ik "gewoon" weer mijn werk kan gaan oppakken en tot 4 weken voor datum kan blijven werken, want dat was mijn bedoeling.

Maar ik kan mij voorstellen als je je werk wat je nu doet niet zo leuk/fijn vind, dat je nu al verlof zou willen hebben, voor die meiden, dat wordt nog even doorzetten.

Groetjes Alice
18w4d

En het scheelt dat we al een kind hebben. Tijdens de 1e zwangerschap dacht ik echt na 3 maanden (na de bevalling) alweer te willen werken. Op het eind van mijn vakantie had ik immers ook altijd weer zin om te gaan werken. Maar het viel dus heel anders uit. Ik ben een dik half jaar thuis geweest en het had nog wel langer mogen duren. Misschien omdat ik niet zoveel trek meer had in die werkplek? Nu hebben we dus een kind en ik neem hem lekker straks mee naar buiten als het mooi weer is, ik ga het in huis opruimen, alles wat er al zo lang ligt en wsl. weg kan.

Dus ik kan me goed voorstellen dat het nu niet leuk is om thuis te zitten, dat zou ik toen ook gehad hebben!

En Wendy, heb je nu zoveel tijd over dan?

ja, ik heb even uitgerekend dat als ik  4 aug direct met verlof ga, dan zou ik 24nov weer moeten beginnen,   maar ik plak er 3 weken vakantie achteraan, dan zou ik 15dec weer moeten beginnen, maar een week later hebben we kerstvakantie!
vandaar dat ik in overleg met mn baas pas in Januari weer begin, dan gaat ook direct mn contract in voor 24 uur...

ik weet ook dat je normaal gesproken geen vakantie achter een vakantie aan mag plakken..
maar blijkbaar zijn ze ook zat van mij hahaha!! nee hoor valt wel een beetje mee

kuss

Terug
Bovenaan