Wanneer begint je verlof

En als het meezit hebben we voorlopig geen truien meer nodig! Het is zo'n lekker weer. Bij jullie ook?

Ik heb net 2 uur op de bank gelegen waarvan 1 uur echt geslapen. Ik werd helemaal duf wakker. Ik vroeg me zelfs af of Beau er eigenlijk nog wel was. Ik had zo geslapen, er had wel vanalles gebeurd kunnen zijn, ik had niks in de gaten gehad. Maar Beau ligt ook nog lekker te slapen.
Nu ben ik net weer een beetje van de wereld.

Vervelend, he, zo sloom. Als ik vanmorgen een trap opliep kreeg ik al hoofdpijn. Ik had m'n slaap wel even nodig. Hopelijk heeft dat geholpen.
Maar jeetje, jij moest nog de hele dag toen je dat vanmorgen typte. Is de dag een beetje meegevallen? Nog even en je mag naar huis. Ga maar iets leuks doen vanavond, of lekker ene hele zak hamka's leegeten bij een goeie film, dat heb je wel verdiend, hoor! Of chocola, ook lekker!

Groetjes,

Lizzy

We hebben ook nog niet veel gedaan. Vorige keer wel. Maar nu hoeven we alleen een extra bedje en 1 kamer een beetje aan te passen. Dat komt wel. Als ik vakantie heb ga ik me daar wel mee bezig houden. Als ik dan puf heb! Oeps, dan ben ik al 27 weken! De vorige keer was ik nooit moe, maar nu is het niet normaal.

hahahaa!
ja kon dat maar haha... lekker chipsen op de bank.. maar helaas er moet boven vanalles gebeuren!
Hubby zn computerkamer is gepromoveerd naar een grotere kamer, en hij wil graag 1 rode muur..
dus dat word ff een rode muur sauzen, en dan de witte muren! en dan de a.s babykamer leeghalen en in zn nieuwe pc-kamer zetten en dan gaan we met de babykamer bezig want die komt al over 3 weken!
nou ja als het kamertje eerst maar klaar is en de meubeltjes er in staan! de rest kan later wel hahaha en dan zijn alle kamers boven klaar...

ik heb nog leuker nieuws haha ik moet nog tot half 6.. ben pas om 18.15 thuis! maar om half 10 heb ik 'savonds de lamp wel uit hoor...

ben jij lekker vrij dan??
of toevallig vandaag??

xx

Ja, ik moet 's avonds ook eerder naar bed eigenlijk. 9.30 zou geweldig zijn, maar dat krijg ik zelden voor elkaar. Ik ben nogal een avondmens.

Ik was net bij de verloskundige en alles is goed! Ik heb het hartje weer gehoord en dat was alweer effe geleden. Dus ik ben helemaal gelukkig. Tijd om eens een pretecho te plannen, want ik heb veel te weinig echo's!

Maar ik moet wel meer ijzer hebben,want mijn Hb daalt. Dus ik zit aan de roos vicee ferro. Vanmorgen was ik lekker in de stad, maar daarna kei-kapot! Dus met wat meer ijzer word ik hopelijk snel weer de oude fitte ik.

Ja, ik was vrij. Ik werk lekker maar 3 dagen. 1 Dag in de week ouderschapsverlof. En eind juni al vakantie, dus de hele zomer ben ik vrij.
Hoeveel fora ga jij wel niet af? Haha! Je wordt een mei-mama! Dat is al snel, over 3 weken. ik zou maar gauw met die kamer beginnen en pas maar op met de verf! Ach, als die kleine er is kun je nog zat kopen, hoor.

Maarre....weet je wat je wilt dan met borstvoeding? Daar zou ik wel een keus in gaan maken, dan kan ik je nog goed voorbereiden!

hahaha mei mama??
nee hoor ben 4september uitgerekend hahhaa.. beetje in de warrie door de zon denk ik?? hahahaha

ben blij dat alles weer goed was bij de vk! en het hartje luisteren is natuurlijk het leukste van alles haha
ik mag 7 mei weer..
en ik zit alleen op de septembermama's en de gewone.. haha
ik heb vandaag alle pauzes ff heerlijk buiten gezeten... poeh wat heb ik de zon gemist zeg...

maar ik heb dus nog genoeg tijd om te beslissen of ik borstvoeding ga doen of inet hahaha

xxx

Och, ik las het verkeerd! De babykamer komt over 3 weken, niet de baby. Ik snapte het niet! Whaha

Nou, gister de echo, die was geweldig! Alles goed, heerlijk. En dit weekend nog meer zon, super! Ga je iets leuks doen?
We weten al wat het wordt, maar vertellen het niet. Flauw, he? Ik ga een pretecho plannen, want ik wil die kleine in zijn geheel zien springen en doen. Daar hebben ze bij de 20 wkn echo geen tijd voor.

Geniet van de zon dit weekend, dat ga ik in ieder geval doen.

hoiii...

Super dat de echo goed was! helemaal compleet dus hahaha!
wij willen niet weten wat het wordt... SURPISE!!!!! roept de baby als hij/zij er uit komt hahaha

Ik heb ook heeeerlijk van de zon genoten, ik heb dan wel niks gedaan, behalve zaterdagochtend de wandelwagen besteld en 'smiddags een beetje in huis rommelen en zondag stukje rijden... maar het was wel lekker hahaha

heb jij ook een leuk weekend gehad??

xxx

Terug
Bovenaan