Wanneer begint je verlof

ja callcenter, en voor de komende 20weken is dit ideaal hahaha!

wat doe jij precies voor werk dan??

Ik heb trouwens vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed.. gelukkig haha

het viel mij op dat ik een punt naast mn navel heb, maar dat blijken dus de voetjes te zijn hahaha

hoe ver ben jij nu??

xxx

Hoi!

Ik ben verpleegkundige.

Ik heb vr a.s. de 20-weken echo, ik kan haast niet wachten. Fijn dat alles goed is bij jou. Hihi, ik mag lekker nog!

In mijn vorige zwangerschap zaten de voetjes vaak naast mijn navel, daar werd steeds geschopt!

19 wk nu dus, wo. 20 weken. We zitten op de helft, hoe is het met jouw buik? Bij mij is nog niet veel te zien, alleen bovenin mijn buik wel: verslapte buikspieren nog van de vorige keer, haha! Dus iedereen denkt dat je kunt zien dat ik zwanger ben, maar dat is echt niet zo. En ik ben nog maar 1,5 kilo aangekomen. Teveel ziek geweest. Ik zit nog onder het gewicht van voor de vorige zwangerschap! Lang leve borstvoeding, whaha! Weet je al of je borstvoeding gaat geven, trouwens?

Heey...

Ik ben er nog niet helemaal uit..
zoals het nu lijkt doe ik het niet... een goeie reden om het niet te doen heb ik eigenlijk niet! haha

Nou mijn buik is al goed zichtbaar hoor.. potverdorie hahaha!
liep gisteravond in het centrum en toen kwam ik mn zusje tegen en die zag op afstand al mn buik (mn jas wil niet meer dicht), en volgens haar waggel ik ook al een beetje hahaha...
Ik heb een basketbal denk ik, nee een voetbal! zo mooi rond hahaha
en ik ben in de 20week nu 3kilo aangekomen! de laatste 2 zijn er de laatste maand bij gekomen want mn buik heeft een groeispurt volgens mij! haha

we hebben gisteren ook de kinder/wandelwagen uitgekozen!! volgende week maar ff bestellen! we hebben gekozen voor de quinny buzz 4wiel! + de rest!
wat voor 1 hebben/kiezen jullie??

fijn weekend!!

kusss

De quinny buzz met ook de rest. We hebben 'm in 2006 gekocht, dus je zult wel een nieuw model hebben. Die van ons heeft 4 wielen, maar de voorste 2 zijn klein en zitten erg dicht op elkaar. De kinderwagen kan haakse bochten maken, erg handig! Maar het is wel een beetje een breed ding. Heb je aan een draagdoek gedacht? Is voor ons wel handig: 1 in de wandelwagen, 1 in de draagdoek. We hebben een babybjorn, maar dat is een ramp voor je nek. Nu hebben we een echte draagdoek en dat is helemaal niet moeilijk om om te doen. Dat dacht ik nl. altijd. De doek kun je uitvouwen over je schouders en daarom heb ik helemaal geen last meer van mijn nek. En dan is onze Beau de zwaarste niet eens.

Ik geef nu 16 maanden borstvoeding, alleen 's morgens en 's avonds nog. Ik kan je er alles over vertellen. Ik koos ervoor omdat ik het logisch vond: dat is toch de natuur? Dus als je vragen hebt: kom maar op!

Onze kinderwagen heeft trouwens de kleur brons. We kunnen 'm straks van zolder halen! Wel lekker, een nieuwe. Sommigen hebben een 2e handse en dan hoor ik ze klagen omdat er iets kapot aan is of dit of dat is er niet goed aan omdat het gewoon niet het model is dat bij ze past.

Vandaag heb ik een zomerjurkje gekocht en die kan ik van de zomer denk ik niet aan! Het is geen stretch, maar wel zo mooi! Dan toch gewoon voor volgend jaar? Het sluit nu goed aan, dus ja. Maat 40, nu nog wel! Daar pas ik volgend jaar echt wel weer in met die borstvoeding.
Mijn jas gaat nog wel dicht, maar ik weet nog van de vorige keer dat ik uiteindelijk mijn oude jas heb aangetrokken, die ik wel veel te groot gekocht moet hebben. Het zal wel niet zo lang duren voor mijn jas niet meer past, want die verslapte buikspieren zitten nu al bijna in de weg als ik mijn jas dicht doe.

Ik smeer wel 2 keer per dag mijn buik in met een creme. Ik deed dat de vorige keer ook en ik heb toen geen striae gekregen. Ik heb toen de laatste 3 maanden gesmeerd, volgens mij. Dus hopelijk kom ik er nu ook goed vanaf. Mijn moeder heeft wel striae.

hoiii...

Ik heb vandaag een vreselijke baaldag... voel me niet lekker, ben sloom..bleeh!
ja onze buzz heeft ook 4 wielen, 2 kleine voor!
maar de kleur zijn we nog niet helemaal over uit!
en zo'n draagdoek heb ik wel in handen gehad maar heb me daar nog niet mee bezig gehouden!
eigen heb ik me nog nergens mee bezig gehouden haha!
ja over de babykamer en andere noodzakelijke spulletjes

Ik ga deze week ook maar even in de wehkamp bladeren want mn truien gaan nu toch wel wat strak zitten haha

Ik ga weer aan het werk..

doeiii

xx

Terug
Bovenaan