Wanneer gaan jullie met zwangerschapsverlof?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Weer even een nieuw topic, want het is erg rustig hier en ik denk dat dat zal veranderen als de eerste decembermama's met verlof gaan dus wanneer gaan jullie allemaal met verlof, blijven jullie tot 4 of 6 weken voor uitgerekende datum werken of zijn jullie al gestopt?

Ik ben zoiezo thuis dus mijn verlof is al even begonnen haha

liefs Daantje

Nou ik ben dus ook al even thuis. Maar ik heb een uitkering en moet 6 weken vantevoren omdat je toch niet meer aan het werk komt. Dus mijn verlofdatum is 15 november!

Groetjes Suus

Daan ik probeerde net het lijste te kopiëren om mijn controledatum ertussen te zetten maar ik krijg het nu onmogelijk voor elkaar!! Wat doe ik verkeerd!?  Hij zegt iets over HTML en SCRIPT??? Ik doe niks anders dan anders..
14-10 heb ik mijn 6e controle (Susanne 26-12)

Suzanne,

Ik heb het veranderd voor je, raar dat ie het niet deed, bij mij ging het gelukkig wel haha
Hoe is het met die kleintjes van jou, want zag in het lijstje dat je een tweeling krijgt?

liefs Daantje

Ik moet er 6 weken van tevoren uit, dus dan wordt 31 oktober mijn laatste werkdag!! Gaat zo snel. Nog 5 weekjes werken en dan is het verlof alweer begonnen.

Groetjes Noah

hoi hoi
nou ik zit ook al een tijdje thuis dus dan krijg je zowizo 6 weken van te voren
die van mij begint 1 nov het is alleen lekker dat ik nu niet elke keer moet uitleggen waarom ik thuis ben
en hoeven ze mij ook niet meer te bellen (arbo) etc
we moeten nu nog 10 1/2 week kan niet wachten maar gaat gelukkig al snel genoeg
sterkte met de laatste lootjes
gr liza

Hoi,

ik stop ook 6 weken van te voren en dat is dan 10 november. Dat had ik al vastgezet, maar nu moet ik sowieso omdat ik voor 50% de ziektewet in ben gegaan en dan ga je inderdaad verplicht 6 weken van tevoren met verlof.

Groetjes
Bibi

Hey Dames,

Ik ga ook 6 weken van te voren. En dat ik 20 oktober, dus nog 2 weken werken!!!!
Ben 2 december uitgerekend.
Ben wel echt aan het aftellen hoor!!!
Verder geen klachten over de zwangerschap. Kan gewoon de hele nacht slapen zonder wakker te worden, maar dan moet ik 's ochtends wel nodig naar de de wc. Als de wekker van mijn man afloopt om half 5 moet ik ook wel eens. Wel van de week kramp in mijn kuiten gehad en als ik dan weer wilde gaan liggen begon het weer drie keer achter elkaar en toen ik uit bed moest begon de andere kuit, zo dan ben je snel wakker kan ik je vertellen!

Groetjes Judith 31w 2d

Voor mij staat 4 weken van te voren gepland, hopelijk hou ik het zo lang vol.
Aangezien ik pas 25 december ben uitgerekend, heb ik hierna nog bijna acht werkweken te gaan. Maar was altijd al op woensdagmiddag vrij ivm 36 urige werkweek, en heb nog veel vrije dagen staan, dus tot mijn verlof zowiezo nog een extra middag vrij.

Terug
Bovenaan