Wanneer gaan jullie met zwangerschapsverlof?

ik ga 14 november pas met verlof, 4 wkn voor de uitgerekende datum. Moet dus nog even. Grt Jolanda

Nog 1 ochtend werken morgen om 12.00u Verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Judith 33w 2d

Vandaag mijn 1e verlofdag! Werk in het onderwijs en heb nu herfstvakantie, vandaar dat ik nu 33+1 dag zwanger met verlof ga. Zes weken ervoor dus.
De vorige twee zwangerschappen heb ik doorgewerkt tot 4 weken ervoor, maar beide keren eerder bevallen. Wilde dat niet nog eens... zo weinig tijd voor mezelf gehad om uit te rusten en voor te bereiden. Nu hoop ik lekker eerst te kunnen genieten van de laatste weekjes!
Gr. Sonja

ik mag nog eventjes werken, tot 1 december en dan lekker genieten . Als ik jullie allemaal zo lees die al verlof hebben dan kijk ik er toch wel naar uit, je weet dan dat t niet lang meer zal duren voor je je kindje in je armen houdt...

Ik moet nog 3 weekjes werken (tenminste 2 halve dagen per week) en dan is het echt klaar voor mij, dan begint mijn verlof en mijn baanloze leventje. Ik ga fulltime voor de kinderen zorgen. Ik kan niet wachten !

Nog twee halve dagen!!! Hoewel ik de kindjes op het werk ECHT ga missen, kijk ik er toch ook echt naar uit om allerlei dingen te doen waar ik anders niet aan toekom, of me de tijd er niet voor gun. Envelopjes schrijven, dingetjes inplakken, etc etc. Ik zal me niet vervelen!

Vanaf vandaag heb ik heerlijk verlof!!!

Aan de ene kant toch best al vroeg, verplicht, moet nu nog 6 weken, maar het is ook echt wel heerlijk. Kom ik misschien ook wat meer tot rust, maar wil nu aan de andere kant ook alles aan kant hebben.....

Stel je voor dat er geen doekje over de kookplaat is gehaald als de kraamhulp straks komt..... Weet dit nog wel van de vorige zwangerschap..... dan maakt ze het maar schoon .....  zou ik zeggen buiten de zwangerschap om, maar nu..... moet er niet aan denken  en wil alles aan kant hebben.

Groetjes noah

Terug
Bovenaan