Wanneer gaan jullie met zwangerschapsverlof?

Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!

Ik heb ook een beetje hetzelfde als jij hoor. je wilt natuurlijk niet dat het een smeerboel is in huis. maar dat betekent nog niet dat je je enorm druk moet maken om de boel hoor. het zal toch wel schoon zijn in huis? Ach en die kraamhulp heeft vast al van alles meegmaakt.

O absoluut, het is hier eigenlijk altijd wel schoon, maar er wil overdag nog wel eens wat speelgoed van onze dochter liggen......... of eigenlijks ligt de blokkendoos en duplo de hele dag dwars door de kamer heen.... kan blijven opruimen, dus dat gebeurt alleen s'avonds als mevrouw op bed ligt. Voor de pop heeft ze inmiddels een vaste plek als ze er niet mee speelt.... de box, onder een dekentje.

Hoorde al van de vorige kraamhulp dat er huishoudens zijn waar ze niet  eerder naar de wc is gegaan, voordat ze alles schoon gemaakt had. Zo vies dat alles was. Dat er was lag van diverse weken en voor de kleine nog niets geregeld was. Geen bedje klaar enzo, kindje kon wel bij de ouders in bed.....

Als ik dat in mijn gedachten hou, dan komt het hier altijd wel goed. Alles gewassen en klaar. Nu alleen de dingen die ik niet wekelijks doe. Diepvries, overgordijnen wassen, keuken uitsoppen  en dan houdt het eigenlijks wel op. Daarna gewoon bijhouden en lekker genieten van het verlof!

Groetjes Noah

Ja als je al kinderen hebt, maar ook voor mij straks...dingen slingeren toch rond en die kun je pas 's avonds een beetje opruimen, maar dat is ook niet erg.

pff, wat een verschrikkelijk vies idee zeg bij die ene mensen thuis! Lijkt me als kraamhulp ook geen pretje! Wat een verstand zeg van die mensen....hebben ze toch 9 maanden om de boel een beetje klaar te zetten.

Zoals jij doe ik nu ook van die dingen die je anders niet doet, maar dat wil ik toch volgende week afsluiten zodat ik dan nog ongeveer 4 weken heb warain ik gewoon HEERLIJK rustig aan kan doen.

Onze kraamhulp heeft toen een wiegje gemaakt van de wasmand, de was weggewerkt en de badkamer en wc gedaan (chloor chloor chloor, niet blinkend, maar wel bacterie-dood).

Dan valt het hier allemaal wel mee. Deze week en volgende week nog de grotere klusjes doen en daarna is het gewoon bijhouden. Heb ik niet zoveel werk aan, althans ik ga geen  schoonmaakwerk zoeken.

Groetjes Noah    

Vies, hè, hoe smerig sommige mensen kunnen zijn. Bah.
Noah en Weekee, ik heb ook al wat grote dingen gedaan, zoals die diepvries was hard nodig.
Ik doe nu alleen nog de voorraadkast en dan alle was wegwerken en proberen om die mand iedere keer zo leeg mogelijk te houden. Lastig klusje met een kind en een man , verder inderdaad alles bijhouden en dan moet het goedkomen.

Het was rustig, maar toch ook op een bepaalde manier druk. Ik heb alles overgedragen en ik kreeg nog wat kadoos, erg leuk. Ik ga na mijn verlof namelijk niet meer terug.

Volgens mij is mijn huis nu echt wel helemaal schoon...Hou alles goed bij..Dat mensen zo vies kunnen zijn he...Bah..Ik kreeg de vorige keer van de kraamverzorgster een complimentje dat ik een heerlijk huis had om door te werken..Altijd leuk om te horen is die nesteldrang niks voor niks geweest haha..En ach dat losse speelgoed is zo opgeruimd! (als dochterlief dan ook eens helpt...haha)

Terug
Bovenaan