Wanneer hadden jullie een 2e?En vraagjes erover

<p>Hooii dames!</p><p>Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer jullie aan een 2e kindje zijn begonnen. </p><p>Mijn dochter is nu 9 maanden en we hebben een klein ongelukje gehad met het condoom. Nu hebben we gezegd maar af te wachten of ik zwanger word of niet. (bij de 1e waren we meteen na het stoppen van de pil zwanger) </p><p>Nu is dat ongelukje 1 dag voor mijn eisprong geweest dus de kans is best groot. ik was gister avond ook ineens heel misselijk (misschien spanning)</p><p>Maar ik zit toch in mijn hoofd met het idee dat ik mijn dochtertje dadelijk te weinig aandacht kan geven. Hoe hebben jullie dit gedaan? Is het wel slim om zo snel een 2e erachteraan te nemen? </p>
 
Onze dochter is nu 2,8 maanden ik ben nu zwanger van de 2e. Zij zal dik 3 jaar zijn als ze een broertje of zusje krijgt. 
Hier hebben wij "bewust" in Hoe verre je het kan plannen natuurlijk, voor gekozen. 
Mijn beste vriendin was binnen het eerste jaar van haar zoon ook zwanger en dat was bewust van hun. Hen gezin gaat heel goed de jongens doen het beide super. Ze zegt wel altijd dat het in het begin vooral heel pittig was maar nu de oudste bijna 3 jaar is gaat alles steeds makkelijker. 
Succes met de spannende dagen voor dat je kan testen!
 
 
Hoooi!
Wij hebben er de afgelopen maand precies hetzelfde bij gezeten en maar afgewacht of het raak was. Wij hebben ook een dochtertje van 9 maanden en was ook gelijk zwanger van haar.
Vandaag had ik de positieve test in mijn handen. Onvoorstelbaar. Ik was even in shock, maar het lijkt me erg leuk om twee kindjes dicht op elkaar te hebben. We gaan nog ervaren hoe dit is. In mijn omgeving zie ik wel dat twee kindjes die dicht op elkaar zitten goed met elkaar kunnen opschieten. Het is voor de mama pittig in het begin, maar ik denk dat het juist ook veel voordelen heeft.
Veel succes ! :)
 
 
Hoooi!
Wij hebben er de afgelopen maand precies hetzelfde bij gezeten en maar afgewacht of het raak was. Wij hebben ook een dochtertje van 9 maanden en was ook gelijk zwanger van haar.
Vandaag had ik de positieve test in mijn handen. Onvoorstelbaar. Ik was even in shock, maar het lijkt me erg leuk om twee kindjes dicht op elkaar te hebben. We gaan nog ervaren hoe dit is. In mijn omgeving zie ik wel dat twee kindjes die dicht op elkaar zitten goed met elkaar kunnen opschieten. Het is voor de mama pittig in het begin, maar ik denk dat het juist ook veel voordelen heeft.
Veel succes ! :)
 
Gefeliciteerd bijde!
Merkte jullie snel dat het raak was?
Heb zo nu en dan over de dag hele kleine krampjes en niet echt veel eetlust, weet niet of het nu van spanning is of een eventuele zwangerschap. 
@MNBL als je het je omgeving al verteld hebt. Hoe reageerde zij op het nieuws? 
 
Onze dochter is nu 2,8 maanden ik ben nu zwanger van de 2e. Zij zal dik 3 jaar zijn als ze een broertje of zusje krijgt. 
Hier hebben wij "bewust" in Hoe verre je het kan plannen natuurlijk, voor gekozen. 
Mijn beste vriendin was binnen het eerste jaar van haar zoon ook zwanger en dat was bewust van hun. Hen gezin gaat heel goed de jongens doen het beide super. Ze zegt wel altijd dat het in het begin vooral heel pittig was maar nu de oudste bijna 3 jaar is gaat alles steeds makkelijker. 
Succes met de spannende dagen voor dat je kan testen!
 
 
Dankjewel Bailey!
Ik voelde het bij mijn eerste al na twee weken en nu had ik precies hetzelfde gevoel, ergens wist ik het eigenlijk al. Inderdaad kleine steekjes in mijn onderbuik, gevoelige borsten (ik gaf nog borstvoeding, maar dat liep heel hard terug) en ook totaaaal geen honger.
Ik ben nu ongeveer 4 weken (denk ik?) ik heb het daarom nog niemand verteld. Ik hou me nu ook al teveel bezig met de reacties van anderen. Ik probeer maar te denken: als wij er maar blij mee zijn is dat het enige wat telt. Als je dat laat zien als je het vertelt denk ik dat er weinig mensen iets onaardigs gaan zeggen. 
 
ik ben nu 27 weken zwanger :) er zit straks 17 maanden tussen mijn 1e..
ik was dus na 8 maanden na bevalling weer zwanger. Het was meteen raak, dachten eigenlijk het duurt misschien nog een paar maanden. Maar vinden het sjoernleuk, die twee kleintjes worden straks vast dikke maten :)
 
Terug
Bovenaan