Wanneer iedereen bellen en laten langskomen als de baby is geboren?

Wat grappig dat ze zelfs ook snachts willen komen! Ze leven wel lekker mee, maar ik zou ze mooi  laten slapen. We zijn toch geen nachtdieren, hihi. Als de weeen beginnen belt mn man iedereen al op. Dat deed ie de vorige keer ook. Dan wacht iedereen af. Ik denk dat ik zou willen dat hij om ca 22.30h iedereen even belt om te zeggen dat het nachtwerk wordt en dat we vragen hoelaat we smorgens kunnen bellen. Waarschijnlijk kunnen mn ouders en andere lieve mensen die erg meeleven dan slecht slapen, maarja.

Groetjes,
Dayenne

Hoi,
Onze oudste werd in het zh geboren, en daar hadden we s'avonds ook al een kamer vol visite, waar ze overigens wel begrip voor hadden, maar niet echt fijn vonden.
De tweede is thuis geboren, en toen hebben we eerst de tijd genomen om onze oudste op tehalen bij opa en oma, en haar kennis te laten maken met haar nieuwe broertje. Zo ben je ook even samen met je nieuwe gezin zeg maar, leuk en mooi moment voor de eerste foto's etc.
Nu ben ik 29 weken zwanger van onze derde, en wil weer graag thuis bevallen. Daarna willen we eerst de kinderen weer thuis hebben als het goed gaat,  even na de bevalling natuurlijk.En de rest komt gewoon later op de dag.
Als het s'nachts geboren word bellen we pas echt de volgende ochtend. We gaan niemand vertellen dat het begonnen is nl, behalve de oppas voor de oudste twee.
Daar ontkom je niet aan.
Onze kids zijn tzt bijna 8 en 4,5 jaar, dus vinden het geweldig..ze horen er gewoon als eerste bij.
Kijk er wel weer naar uit hoor..
Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen, en dan is het altijd goed toch?
Groet R

Toen onze eerste werd geboren in het ziekenhuis (keizersnede) om 3.30 uur, heeft mijn man om  4 uur alleen de ouders en broers en zussen gebeld.
En de ouders kwamen meteen 'snachts langs hoor!
Heel erg leuk om het meteen even te delen met hun! Ik denk dat wij dat nu weer zouden doen, maar dat is wel afhankelijk van hoe en wat, omdat wij nu al een kind hebben.

Maar eerlijk gezegd: ik denk dat wij onze ouders wel wakker bellen!

Terug
Bovenaan