wanneer logeren

A

Anoniem

Guest
hallo mamas

vanaf welke leeftijd gaan of gingen jullie kleintjes logeren
was dat bij opa en oma of bij iemand anders
en hoe reageerden ze erop
waren ze erna huilerig of juist helemaal niet

mijn kleintje is overdag 2 a 3 uurtjes heel af en toe wel eens bij oma en opa geweest

en afgelopen vrijdag was dat ook zo en toen was hij dagen overstuur
hij had daar heel hard gehuild
misschien nu ook de leeftijd met eenkennigheid en zo

wat zijn jullie ervaringen over het algemeen met oppassen

Hoi,

B'Elanna is voor het eerst uit logeren geweest toen ze 3 maanden was (bij mijn broer) dit was ook meer zodat wij konden opladen... een kiss-kindje met veeeeeeeel huilen.

Ondertussen is ze al 3 of 4x wezen logeren en zaterdag gaat ze ook logeren bij mijn tante, dit is voor het eerst bij een ander behalve mijn broer....
Ik moet wel zeggen, dat ik er nu minder moeite mee heb (en zij ook) omdat we er al vroeg mee begonnen waren.
En als ze ontroostbaar is midden in de nacht, ga ik haar gewoon halen.

groetjes Debby mv B'Elanna (8,5 maand)

Mijn man en ik gingen toen Dean 5 mnd was naar een Hard Rock concert in Antwerpen. We hebben Dean toen bij mijn oom en tante (dertigers) gebracht. Het was super goed gegaan. Ik kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen om hem daar te laten slapen en we hebben 'm na afloop opgehaald. Dean past zich heel makkelijk aan. We hadden toen Dean 6 of 7  mnd was een crematie en we hebben hem toen bij een collega gebracht. Dat ging ook perfect. Dean gaat ook naar het kdv, dus hij is wel wat gewent. Hij is nog niet uit logeren geweest, dus daar kan ik je geen antwoord op geven.

Groetjes,
Nelly.

hoi,

dinand heeft toen hij 5 mnd. was 1 keer bij mijn zusje geslapen, wij hadden toen een bruiloft en wouden hem niet zo laat nog ophalen, alleen als het niet zou gaan ofzo, maar hij heeft daar toen beter geslapen als toen de tijd hier! dinand heeft ook last van de eenkennigheids-fase, daardoor is hij iets huileriger, thuis en bij de oppas, moeten we even doorheen.

groetjes susanne

Hoi,

2 weken geleden zijn we uit eten geweest en heb ik Jasmijn naar mijn ouders gebracht. Dat si een behoorlijk eind rijden dus ik heb haar pas de volgende dag weer opgehaald. Het was heel raar om s avodns thuis te komen zonder kind.
Het is prima gegaan. Ze is sowieso erg makkelijk en ze had al vaker overdag een paar uurtjes in het campingbedje bij mijn ouders geslapen. Ze werd precies op de zelfde tijden wakker als thuis.

groetjes Elke

Hoi,

Wij hebben Heather ook voor het eerst weggebracht toen ze 3 maanden was en doen dat nu af-en-toe. Dat gaat allemaal prima, ze is heel makkelijk daarin. Ik ben wel nogal strikt met haar achterlaten in een vertrouwde omgeving, dus we gaan er óf een paar dagen van tevoren even naar toe zodat ze de boel even kan verkennen óf we gaan extra vroeg zodat we daar nog een paar uur kunnen doorbrengen en Heather zich veilig voelt.

Heather is trouwens wel erg makkelijk en een behoorlijke allemansvriendin, dus dat maakt het allemaal een stuk relaxter!

Groetjes, KT

Wij hebben haar de eerste keer weggebracht toen ze ongeveer 8 weken was!
We hadden een feesje van iemand die 30 werd, en het werd laat, erg druk, veel rook...
We mochten haar ook gewoon meenemen maar dat vond ik zielig voor haar, ze heeft het op zo'n moment beter lekker bij opa en oma toch?!
We hebben haar dus naar mijn ouders gebracht en ze is daar ook blijven slapen! Dat ging goed, alleen had ze toen nog veel last van krampjes dus hebben ze de halve nacht met haar rondgelopen, maar goed dat was thuis precies hetzelfde!
Ik vond het heel dubbel die eerste keer, vond het ook wel even lekker maar heb die nacht nog minder geslapen als dat ze wel hier was hahaha.
Vanaf toen is ze nog 2 of 3 keer bij mijn ouders gaan slapen, als wij een feestje hadden ofzo. Het gaat super! Ze doet precis hetzelfde als dat ze thuis doet, ook het slapen!
Een paar weken geleden gingen we naar mijn ouders toe (s'avonds), gewoon even op bezoek. maar het was gezellig, dus heb ik haar rond 20.30 daar in bed gelegd (daar heeft ze ook een eigen kamertje!) en we vonden het zielig om haar wakker te maken toen we gingen (rond 23.00 uur) dus hebben we haar ook lekker laten slapen en zijn wij nog even met zijn tweeen naar een tarrasje gegaan!

Ik breng haar (tot nu toe) wel alleen maar bij mijn ouders hoor! Voelt toch vertrouwd...

jayden hebben wij voor het eerst bij mijn ouders laten logeren toen hij 5 maanden was ging helemaal goed wij waren toen een avondje uit

nu zijn mijn schoonouders ervoor om het omste beurt te moeten doen dus voorlopig blijft die gewoon thuis slapen voelt gewoon niet goed om hem daar te brengen

ik vind het wel jammer voor mijn ouders maar die begrijpen het wel endie zien hem zowieso 3 x per week

sil

Terug
Bovenaan