wanneer logeren

Hoi,

Tessa is laatst een avond uit logeren geweest bij opa en oma (mijn schoonouders). Dat is goed gegaan. We hebben haar wel om middernacht weer opgehaald, maar dat was meer omdat dat wat praktischer was met de voedingen.
We hebben haar zowiezo vanaf het begin meegenomen naar verjaardagen ed van familie. Ze sliep dan lekker in haar slaapzak op het eerste het beste bed dat we tegenkwamen. Ze is dus al een tijdje gewend aan het slapen in een vreemde omgeving.
Eigenlijk ging ze voor haar gevoel waarschijnlijk al bij drie weken voor het eerst uit logeren toen ze na drie weken ziekenhuis voor het eerst thuis in haar wiegje sliep.

Groetjes,
Petra

Vera zal zo ongeveer op de leeftijd van 4 jaar voor het eerst alleen uit logeren gaan. Als ze er zelf om vraagt. Misschien iets eerder (met 3 en een half ofzo) als grote zus meegaat. Die is tegen die tijd al 7 of 8 jaar.

Oppassen gebeurt natuurlijk wel: als ik naar de kerk ga breng ik Vera even naar mijn ouders. Die wonen bij de kerk om de hoek :-D
Als ze dan toch wil drinken ofzo, kunnen mijn ouders me gewoon uit de kerk halen.

Hoi Mamma van marielle (schrijf het toch goed zo??),
Wat is de reden als ik vragen mag, dat ze pas rond haar vierde mag gaan logeren?
En hoe doen jullie dat nu dan, als jullie een feestje hebben ofzo?
Moet iedereen natuurlijk zelf weten en is ook prima, maar was gewoon nieuwschierig!

Ben ook wel nieuwsgierig wat de reden van die specifieke reden is??
Sil

Hoi,

Mijn dochter is ook nog niet uit logeren geweest. Wel een paar keer ergens anders (overdag of begin avond) slapen, maar 's nachts slaapt ze gewoon lekker thuis.
Ik zou ook niet anders willen. Ik wil gewoon dat ze lekker bij ons is en dat ik zelf uit bed kan gaan als dat nodig is. Nu zitten we in een ontzettende luxe positie met onze dochter, want dit meisje huilt bijna nooit en is altijd lekker tevreden, dus we zijn nooit oververmoeid ofzo.
Mijn ouders zouden het best leuk vinden hoor, als ze daar zou logeren, maar voor mijn hoeft get gewoon nog niet.
Als we wat hebben 's avonds, dan passen mijn ouders op in ons huis en kan ze gewoon in haar eigen bed slapen.

gr,
Sabine

Hey memmies!!!

Mijn meisje is nog nooit uit logeren geweest!! Dat hoefde tot nu toe ook nog niet en als het niet hoeft dan lekker in je eigen bedje heel dicht bij memmie!!! haha...

x memke

We zijn geen feestgangers. Met Marielle herinner ik me nu dat ze 1 keer met 8 maanden een nachtje weg is geweest omdat we uit eten gingen, maar dat voelde ontheemd. Wel neem ik de kinderen mee als we op bezoek gaan bij vrienden in Belgie en daar een paar nachtjes blijven. Misschien zijn we wel saai hihi. Maar mijn kinderen mogen ook lekker bij heit en mem zijn ;-)

Ik zie trouwens aan de kinderen van mijn broer dat ze veel te vaak uit logeren worden gestuurd en daardoor angstig zijn (maar dat is mijn interpretatie he). Ik neem de kinderen dus mee als ik een weekendje weg ga. En verjaardagen gaan we dus overdag heen of 1 van beiden als het 's avonds is.

Terug
Bovenaan