wanneer logeren

Hoi,

Ik denk dat het ook een beetje aan het "soort" kind ligt...
B'Elanna vind het heeeeeeerlijk om te gaan logeren.

En eerlijk gezegd, wij hebben haar 1x opgehaald na een feestje omdat wij haar in haar eigen bed/thuis wilde hebben die nacht.
Maar voor haar is dat dus echt een straf. uiteindelijk wordt ze dus wakker gemaakt en heeft daardoor een gebroken nacht... ik laat haar dus lekker slapen en haal haar de volgende ochtend op.
Ik zou haar alleen halen, als het logeren niet zou gaan.
Die afspraak hebben we dan ook gemaakt, ik vind niet dat een kind heimwee hoeft te hebben. Maar dan slapen ze ook niet.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hannah is nog nooit alleen uit logeren geweest. Wel al een paar keer samen met ons, maar dat is natuurlijk anders.
Ik geef nog borstvoeding en (helaas) drinkt ze 's nachts ook nog een keertje.
Ik vind het sowieso lastig om zonder Hannah ergens heen te gaan, dan moet ik nl. weer kolven en hoewel ik dat op zich niet zo erg vind om te doen is de opbrengst niet zo geweldig, dus moet ik minstens 2x kolven voor één voeding (dit is beter geweest, maar één voeding in één keer kolven is me nog nooit gelukt) en dat is me dus gewoon te veel gedoe.
Ze gaat dus eigenlijk altijd gewoon mee als we ergens heen gaan (naar vrienden/familie ed). (maar feesten enzo deden we sowieso eigenlijk al nooit, misschien een keertje naar de bioscoop ofzo, maar dat hebben we dus nog niet gedaan sinds Hannah er is, ach komt wel weer)

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Als ik nog eens goed nadenk, moet ik bekennen dat de oudste ook al 2,5 was toen ze voor de eerste keer bij oma ging logeren.
Voor die tijd wilde ik het niet; het voelde idd niet goed. Aan Kyara lag het niet, die was zo gemakkelijk, die kon ik overal op bed leggen. Maar 's nachts lag ze gewoon weer lekker in haar eigen bed!
Sil

Naomi is ook nog nooit een nacht alleen uit logeren geweest. Het is eigenlijk nog nooit nodig geweest. En als we es oppas nodig hebben, komen m'n ouders graag een avondje bij ons zitten. Echt heel laat maken we het toch niet dan.
Wel is ze al een paar samen met ons ergens wezen 'logeren'. En dat ging prima.
En als ze op mijn werkdag bij m'n ouders is, slaapt ze daar ook prima in een bedje.

Wilmi

Isis heeft een keer gelogeerd bij oma en opa, ze was toen 5 maanden, was goed gegaan,
x Esther

Terug
Bovenaan