wanneer logeren

Beste Sil,

Ga je nu thuis blijven omdat je schoonouders vinden dat jij je eigen kind om de beurt bij je eigen ouders en bij hun 'moet' laten logeren, en zij nu aan de beurt zijn???

Als je weg wilt, en het voelt niet goed om je kind bij hun achter te laten, dan breng je   haar (geloof ik) toch naar je eigen ouders. Het is jullie kind, en niet van je schoonouders toch!?

Succes ermee,
Liesje

Tja Sil....daar denk ik eerlijk gezegt hetzelfde over! Ik snap dat het niet makkelijk is, want het zijn toch je schoonouders (en voor je vriend zijn ze heilig las ik geloof ik ergens toch??) maar ik ga mijn dochtertje ECHT niet ergens laten logeren als ik er niet achter sta! Dan voel jij je toch ook niet happy op zo'n avond...

hm, ik heb mijn Emre nog nooit uit logeren gebracht.....Mijn moeder heeft al wel een aantal keren opgepast als wij eens 's avonds iets samen hadden, maar uit logeren nog niet. Ik moet er ook niet aan denken eerlijk gezegd! Het was voor mij al een hele stap om mijn moeder op te laten passen, laat staan dat ik hem uit logeren breng. Emre zou er waarschijnlijk geen moeite mee hebben, maar ik moet nog even over die drempel heen vrees ik

groetjes
Mie

Hoi mie,
Daarom ben ik eerlijk gezegt (achteraf!!) blij dat we al zo snel (toen ze ongeveer 8 weken was) een feestje hadden! En op dat moment had ik echt geen zin in dat feesje en kon ik wel janken, maar achteraf was het ook wel weer eens lekker...
En het ging goed, dus dan doe je het toch makkelijker nog een keer.
Maar ik snap je helemaal hoor, het is ook moeilijk! Als we haar eens wegbrengen (is echt maar heeeel af en toe, als we echt een feest hebben ofzo) vind ik het ook niet leuk om haar achter te laten, maar als ik dan eenmaal weg ben is het goed! Dan geniet ik (wij) ook van ons avondje! Maar we zijn ook weer heel blij als we haar de volgende dag lekker op kunnen halen hoor!

Oké, ik span de kroon. Chloë is met 4 weken al bij oma en opa gaan logeren! Ze had toen al 4 weken alleen maar gehuild en wij, maar ook onze oudste, waren wel aan een nachtje slaap toe.
Daar heeft ze evenveel  gehuild als dat ze thuis deed.
Een paar weken later is ze nog een keer gaan logeren,  om  dezelfde reden, toen ging het iets beter.
Sindsdien is oma eigenlijk altijd nar ons toe gekomen als we wat hadden.
Maar 7 juli is er hier een schuurfeest en gaan we eindelijk weer eens stappen net z'n allen. Dan gaan ze allebei bij oma slapen, vind het best spannend.
En sil22, ik snap je redenatie niet zo goed. Het is moeilijk, dat weet ik. Ik kom zelfs niet meer schoonmama, maar om je zoontje om die reden niet meer uit logeren te sturen...Jij bepaald dat toch!  Geen van mijn kinderen is ooit bij schoonmoeder blijven slapen! Ze heeft 1 keer op de oudste gepast, omdat ik moest werken. Diezelfde dag ben ik naar mijn baas gestapt om te zeggen dat ik een dag minder ging werken, want het voelde absoluut niet goed.  
Lekker bij jouw moeder brengen, is ook goed voor jezelf!
Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar laat jezelf nou niet ondersneeuwen.
Sil  

ben dus echt het achterblijvertje wat logeren betreft !! Ik zal het toch maar eens doen geloof ik....

groetjes
Mie

Hoi hoi,

Nee hoor Mie je bent geen achterblijvertje! Stijn is ook nog nooit uit logeren geweest. 1 keer hadden we een feest en was Stijn bij zijn tante, maar na het feest hebben wij daar ook geslapen.

In juli hebben we twee bruiloften, dus dan ontkomen we er niet aan, dan gaat Stijn naar ouders/ schoonouders maar daar slapen we zelf dan ook hoor!

Carina

nou, veel sterkte ermee en laat even weten hoe het is gegaan!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan