Wanneer maat 92?

<p>Heb (hele leuke) kleertjes gekregen maar in maat 92. Zitten nu met een jaar in 80 en onze dreumes groeit heel gemiddeld. Wanneer zouden we maat 92 aan kunnen denken jullie? Wanneer zaten jullie kindjes in die maat en waren ze gemiddeld of juist + of - 1/2 bij cb?</p>
 
Zitten trouwens al een hele poos in 80 maar in de schema's (die tot nu toe klopte) staat van 12-18 maanden naar maat 86, dat is nu nog net wat te groot maar sommige shirts maat 80 (die kleiner vallen) worden te klein. Dus denk nu tussen 80-86 in..
 
Mijn dochter zit op de 2,5+ lijn lengte en 1+ lijn gewicht. Ze had met 8/9 maanden maat 80 en hield dat even vast. Vanaf een jaar raakte ze weer aan de groei. Dus 12-15 mnd maat 86 en nu zit ze een beetje tussen 86 en 92 in. Vooral broekjes maat 92 en sommige tops ook. Maar ze draagt ook nog wel een paar maat 86. 
Soms groeit ze even een tijd minder en dan ineens in een korte tijd veel. Kan er dus geen pijl op trekken. 
 
Mijn dochter hangt nu met bijna 2jr tussen 86 en 92. Ze heeft qua broeklengte echt 92 nodig (lange benen) en qua bovenlijf is het 86/92. Ze is altijd gemiddeld geweest. Maar denk nu qua lengte toch wel wat langer dan gemiddeld. Maar toch is ieder kind anders. Want haar nicht van net 3 zit ook in maat 92. Maar die is klein voor jasr leeftijd. Ik zou gewoon afwachten. Ook al is het moeilijk.. Nieuwe kleertjes zijn zo leuk!
 
Ons zoontje wordt over een paar dagen 2 jaar en zit nu 3 maanden in maat 92. Dit was dus vanaf ongeveer 21 maanden. Eerst overigens alleen bovenkleding en nu inmiddels ook qua onderkleding (al zijn sommige broeken nog steeds te lang, maat 86/92 van de Hema past bijvoorbeeld wel al een tijdje). 
Hij zit op +0.5 qua gewicht en -0.5 qua lengte. Vrij gemiddeld dus!
 
Ons zoontje is 2.5 en zit al in 98/104. 98 wordt met sommige shirts al te klein. Er valt niks over te zeggen wat dat betreft. Onze 2e is nu 6 maanden en gaat nu naar 74. Liggen allebei boven de groeicurve dat wel. Als de kleertjes maar goed zitten vindt ik altijd
 
Terug
Bovenaan