Wanneer maat 92?

Onze zoon zit op de +1 lijn. Met een jaar paste hij maat 80 nog en vanaf 14 maanden 86. Ik verwacht dat hij de komende tijd nog wel in 86 zit!
 
Hier beide kinderen tussen 18-24 maanden naar maat 92, zoals de meesten. Dat is heel gemiddeld.

De jongste is net 2 geworden, draagt nu 92 al een paar maanden. Maar draagt ook nog dingen in 86 of al in 98, net hoe het valt. Voor de herfst en winter koop ik 98, want 92 past ze niet lang meer.
 
Hier sinds een aantal maanden in 92. Broekjes passen soms nog in 86 maar shirts heeft hij echt 92 nodig. Hij is nu 23 maanden. Ik denk inderdaad dat tussen de 18 en 24 maanden naar 92 gaan gemiddeld is. Hij heeft een gemiddelde lengte, gewicht boven het gemiddelde. 
 
Hier een lange jongen met lengte +2 en gewicht -1. Met 18 maanden naar 92. Nu bijna 2 en ik merk dat sommige 92 items te kort worden.. 98 ligt klaar :)
 
Mijn zoon is nu 20 maanden en zit met lengte op de gemiddelde lijn en met gewicht op de -1 lijn. Van broeken draagt hij maat 80 en met t-shirts 86. Vesten en truien zijn in 86 nog echt te lang.
 
Mijn zoon wordt volgende week 2 en draagt maat 86. Zit op de -2 lijn qua gewicht maar wel altijd tegen het gemiddelde aan qua lengte.
 
Oh lastig! Is dus echt he-le-maal niks van te zeggen haha. Al lijkt de meerderheid toch wel naar maat 92 te gaan ruim voor de 2 jaar, dan zou hij dit ergens voorjaar volgens jaar aan kunnen, dat zou ideaal zijn! Bedankt voor alle reacties!
 
Terug
Bovenaan