Wanneer naar de vk/gyn

hoi hoi,

Omdat ik via de medische molen zwanger ben geworden heb ik gisteren met 7 wkn en 4 dgn mijn eerste echo gehad.
Wat was het weer bijzonder om het hartje te zien en horen kloppen!!

Gr. mama Peet

Hoi,

Wij gaan 4 december voor het eerst naar de verloskundige. We hebben ook gelijk een echo. Bij  mijn vorige zwangerschap was dat nog bij 12 weken (we hebben een dochtertje van 14 maanden), maar nu doen ze het al bij 8 weken. Fijn, want dan kunnen ze ook gelijk bepalen wanneer de datum precies is, want ik heb een nogal onregelmatige cyclus. Ik vind het heel spannend en ben erg benieuwd naar de echo. Ik hoop dat alles heel positief is. Bij de vorige zwangerschap had ik namelijk heel veel zwangerschapsklachten, nu is dat veel minder. Dat maakt je toch wat onzeker.

Hallo!

Ik ben vandaag geweest!
Was erg bang om bekenden tegen te komen haha! (hebben het nog niemand verteld)
Maar alles was goed!
Heb een soort van intake gesprek gehad!
We mogen10 december  onze eerste echo laten maken!  We zijn zo benieuwd!
En 31 december weer naar de verloskundige en dan gaan we naar het hartje luisteren! Spannend allemaal!

Liefs

Hoi!

Wij mogen 14 december voor de echo en 18 december naar de vk. Dan zou ik 8 wkn 2 dgn zijn bijd e echo en 8 wkn 6 dgn bij de vk.
Ben heel benieuwd! Vind het ook wel spannend na de miskraam van half oktober...
Ik kan bijna niet wachten tot het zo ver is!

Kaskes

Lijkt me vreselijk om een miskraam te hebben gehad! Heb echt medelijden met iedereen die daar mee te maken heeft!

Ik wens iedereen veel sterkte en een goede zwangerschap!

Liefs

Terug
Bovenaan