Wanneer naar de vk/gyn

hoi,

ik ben vanochtend dus naar de vk geweest wat trouwens echt alleen maar intake was. ik mag 14 december voor de eerste echo en dan gelijk bloed prikken en dan mag ik 2 weken daarna weer voor een echo. kan niet wachten om ons kleine smurfje te zien en om het hartje te horen.

liefs tanja

Gister voor het eerst naar de VK geweest, intake gesprek! Toch al een halve kilo aangekomen en bloeddruk was normaal/laag! (100/50)

11 december krijg ik de termijnecho, kzie er al naar uit!

Soucky

Ik heb 7 december de 2e afspraak alweer. Wederom met echo dan. Tijdens de vorige echo werd wel de zwangerschap bevestigd, maar bleek toch iets minder ver te zijn dat ik dacht. Er was dus nog niet heel veel te zien. Hopelijk volgende week wel!

Gr. Alvira

WAT MOGEN JULLIE ALLEMAAL VROEG!  

Bij onze verloskundigenpraktijk doen ze de eerste afspraak inclusief echo pas bij 12-13 weken. Tenzij je bepaalde klachten heb dan. Maar omdat ik alleen de 'normale' zwangerschapsverschijnselen heb, moet ik nog een maand wachten!

Eerst wilden we het pas aan onze familie vertellen na de echo, maar dit gaat me te lang duren. Ik ben een beetje jaloers...

Groetjes
Sarah

Gisteren bij de VK geweest. Volgens hen ben ik een week verder als ik zelf dacht! Dat wacht ik toch nog liever even af bij de eerste echo. Die mag ik overigens 19-12 laten doen.. erg spannend! pfff... hopelijk is het allemaal gewoon goed en zit mijn gevoel erg goed! Voel me nog steeds lekker.. Moe (zeg maar gerust geradbraakt), mn darmen zijn compleet van slag en mn borsten groeien de pan uit, maar ik mag niet klagen..

Kortom eerste intake zit er op, ik was te zwaar maar kerngezond en een hele goede bloeddruk 120/80.
De 19e samen met mijn mannetje terug voor de echo.. Hopelijk is het gewoon goed!

Liefs Debby

Hoi,

Ook wij zijn vandaag voor de eerste keer naar de verloskundige geweest. Morgen zou ik precies 8 weken zijn, maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb is dat dus niet helemaal zeker. Vandaag ook de eerste echo gehad. Er zat inderdaad een kleine hummeltje in met heel veel vruchtwater, dus dat was veelbelovend. Ze hebben het gemeten, daaruit bleek dat ik 7 weken ben. 2 januari krijgen we een tweede echo om de datum beter te kunnen bepalen. Verder was alles prima. Leuk om de echo te zien en kijk uit naar de volgende echo. We zijn uiteraard nog niet uit de gevarenzone, maar gezien de echo ziet het er heel goed uit. We zijn zo blij met dit goede nieuws.

hoi sarah,

ik had het al eerder gemeld, maar ik mag ook pas bij de 'normale'12/13 wk een echo. Ik vond ook dat iedereen hier zo lekker vroeg mag. Ik moet nog wachten tot 3 jan. gelukkig scvhiet het aardig op en is het vandaag nog 4 weken haha.

en wat betreft wachten met vertellen tot na de echo. eeeh   zal niet weten wie het nog niet weet. haha

xx Bambi

Terug
Bovenaan