Wanneer naar de vk/gyn

hoi hoi,

Ik heb inmiddels 2 echo's achter de rug.
Wij zijn via de medische molen zwanger geworden en ik mocht met 7 wkn voor de eerste echo komen.
Omdat we een lange weg hebben bewandeld mocht ik een weekje later weer komen.
Nu is mijn gyn. op vakantie en mag ik 24 december weer komen.
maar de assistentes op de poli zeiden al, dat wanneer ik twijfelde of onzeker was, ik gewoon mocht bellen.
Als 24 dec. alles goed is, mag ik straks gewoon naar de verloskundige en trek ik de deur van het ziekenhuis na 2 jaar dicht!!!!

groetjes,
mama Peet

Ik mocht eerder vanwege 9 mk-en die ik gehad heb. En ook ben ik door de pil heen zwanger geraakt, dus de uitgerekende datum is heel onduidelijk. Daarom mag ik de 20e weer voor een echo. 18 januari heb ik weer controle bij de vk en dan maken we een afspraak voor de 20 wkn echo

xxx Nienke

Hallo allemaal,
Ik moet 20 december voor het eerst naar de vk en gelijk voor de echo.Dan ben ik 8 weken en 5 dagen.
Spannend! Hoop zo dat het goed is allemaal. De eerste 2 weken had ik allemaal pijn in mijn buik en nu voel ik eigenlijk niks meer.

Groetjes..

Ik heb donderdag a.s. mijn eerste echo bij 7 weken en 2 dagen. Indien dan alles goed is wordt ik doorverwezen naar de gyn. Daarmee heb ik alvast een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn a.s. donderdag. wat er exact te zien is en zo....

Vandaag voor het eerst naar de gyn geweest. Net als ik dacht 7 en halve week zwanger, maar op de een of andere manier toch een dag later uitgerekend, die berekeningen snap ik nooit helemaal. Maar in elk geval was er een duidelijk hartje te horen, ik vond 'm niet zo goed te zien maar de gyn zag hem wel duidelijk en die zal het wel weten denk ik dan maar. De dooierzak hing er mooi boven en deze lijkt sprekend op de foto van Daan die we hebben van 7,5e week, net zo'n cashewnootje .

Terug
Bovenaan