wanneer vertel je het je baas??

hallo meiden..

ppfff....zo, zit ik dus ook...
aug is mijn contract afgelopen en weet ook dus nog steeds niet als die word verlengd??
maar, heb gisteren het aan me collega's verteld want ben nu 12w en de echo dinsdag was goed....

maar, mijn leidinggevende vond het mooi om te horen dat alles goed was ...

maar, ga nu zeker van me zwangerschap genieten

liefs mama van1

Hee meiden,

Heeeeeeel misschien ben ik ook zwanger.... heb vanmorgen voor t eerst in mn leven op 2 testen 2 hele lichte streepjes. Niet erg overtuigend nog, maar ze staan er wel en geen ongi te bekennen. Ik ben druk aan het solliciteren, dat is theoretisch gezien wel lastig... Ik heb besloten dat als ik ergens wil gaan werken, ik toch maar zeg dat ik net positief getest heb en dat ik daar eerlijk over wil zijn. Nadat we er met onderhandeling uit zijn en voordat ik mn handtekening zet. Dan begin ik tenminste eerlijk voor mn gevoel. Succes met zwanger zijn meiden, hoop zo ongelooflijk veel dat ik het ook ben van een gezond vruchtje/kindje!

Hoi Mama van een,

Ik heb een dag na mijn 12 weken echo verteld...
zou eigenlijk een paar weken daarvoor mijn "contract voor onbepaalde tijd" tekenen... Door vakanties van beide partijen kon ik het tekenen uitstellen... Maar ik vond het wel belangrijk het ze te vertellen voor het tekenen! Gelukkig reageerden ze echt geweldig en is er niets veranderd... Ik dacht als ik nou mijn mond hou en het er na pas vertel krijg je achteraf de mogelijkheid op scheve gezichten omdat ik niet eerlijk ben geweest... aan de andere kant dacht ik als ze me niet in dienst willen houden hierom dan zijn ze het als bedrijf ook niet waard want ze waren een paar weken daarvoor erg tevreden en zeer te spreken over me en dat terwijl ik ruim 2 maanden kots en kotsmisselijk ben geweest en ze hebben niets aan mij gemerkt... Nou ben ik, op de schoonmaakster na, de enige vrouw binnen het bedrijf... dus ik kan het ze eigenlijk niet kwalijk nemen :D

Ik hoop dat je contract wel verlengd word maar mocht het niet het geval zijn... dan zijn ze het ook niet waard...

Succes...

(oh ik ben sinds afgelopen week met zwangerschapspensioen :D)

Hoi ,

ben heel benieuwd hoe je baas zal reageren. Zelf vertel ik het niet voor 12 weken, zie er nu al tegen op want weet wel zeker dat hij niet blij zal zijn. Heb gelukkig een vast contract dus dat scheelt . Helaas zijn er ook van dit soort bazen...

groetjes

Ik heb gisteren mijn teamhoofd verteld dat ik zwanger ben omdat ik een 2e echo heb en die valt tijdens een bespreking. Mijn teamhoofd reageerde erg leuk, zij is zelf ook zwanger.
Ik heb een vast contract dus voor mij is er geen spanning geweest van hoe nu verder met mijn baan. Dat is natuurlijk dan wel heel makkelijk.

hoi,

ik had een half jaar contract dat verlengt is met een half jaar. toen het in dec verlengt werd heb ik meteen gemeld zwanger te zijn.

en nu 2 maanden voor me verlof, geen verlenging. einde contract. fijn hoor een week nadat me verlof ingaat.

hoi mamma van 1,
Ik heb toen ik zwanger was meteen mijn werkgever op de hoogte gesteld.
Ik heb lichamelijk zwaar werk en zo kon mijn werk gever rekening houden met sommige dingen want een werk gever heeft een aantal verplichtingen naar jou en jouw ongeboren kindje.Als een werk gever je contract niet zou verlengen omdat je  zwanger bent dan heb ik het idee dat hij/zij toch  al niet tevreden is en een zwangerschap als smoes voor het niet verlengen gebruikt.  maar ja ik had dan al een contract voor onbepaalde tijd.
Succes en geniet van je zwangerschap.

quote: resse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 09:15:36'));

hoi mamma van 1,
Ik heb toen ik zwanger was meteen mijn werkgever op de hoogte gesteld. dit was al met 6 weken
Ik heb lichamelijk zwaar werk en zo kon mijn werk gever rekening houden met sommige dingen want een werk gever heeft een aantal verplichtingen naar jou en jouw ongeboren kindje.Als een werk gever je contract niet zou verlengen omdat je  zwanger bent dan heb ik het idee dat hij/zij toch  al niet tevreden is en een zwangerschap als smoes voor het niet verlengen gebruikt.  maar ja ik had dan al een contract voor onbepaalde tijd.
Succes en geniet van je zwangerschap.

Terug
Bovenaan