Wanneer wisten jullie het?

<p>Vraagje, sommige vrouwen zeggen dat ze het dírect voelen als ze zwanger zijn. Maar wanneer is dat dan? Rond de innesteling of..? Ik had gisteravond echt méga buikpijn.. vandaag steeds enorm duizelig.. Maar mijn NOD is pas 24ste. Hebben meer hier last van gehad en was dit een innesteling?</p>

Ik had vrij weinig symptomen voor mijn NOD maar ik wist echt zeker dat ik zwanger was een paar dagen na mn ovulatie al. Ik heb op 8DPO mn eerste test gedaan en deze was heeeeeeeel licht. Dagen erna werden de testen steeds donker en ben momenteel bijna 17 weken zwanger.
Hoe ik zo zeker wist dat ik zwanger was, geeeeen idee.

Na mijn eisprong had ik al vrij snel last van mijn borsten enz. Daarvoor nooit! Vijf dagen voor mijn NOD ontzettend moe en humeurig. Toen begon er een lampje te brandde. Die dag erna een test gedaan en jahoor; zwanger! 

Ik wist het bij de eerste zwangerschap doordat ik al een week overtijd was. En de tweede zwangerschap dacht ik wel ongesteld te zijn geworden want had bloedverlies rond die tijd maar het zetten niet door. 
Achteraf gezien was ik ook extreem moe. Als in echt wankel op mijn benen na een lange werkdag maar dat merkte ik op dat moment niet op. Of zocht daar in ieder geval niks achter. Mijn vriend daarin tegen merkte het wel al op maar heeft zijn mond gehouden. Je wil tenslotte heen valse hoop geven 

Ik wist het voor mijn gevoel zeker ongeveer 5-6 dagen voor m’n NOD. Ik voelde me zo anders, weinig energie en zag er eerlijk gezegd ook echt futloos uit. Daarna deed ik overigens een negatieve test (te vroeg). De tweede test deed ik 1 dag overtijd en was meteen een knaltest.

Oh.. Dit is zo'n lastige! Sommige vrouwen merken iets anderen niet..
Mijn man en ik deden het altijd veilig met condoom.. deze keer was het te laat! oeps.. maar ik wist het meteen na de 'daad' dit was raak.
Waarom ik dat wist geen idee. Ik heb in die maand geen bloeding oid gehad, geen gek gevoel geen buikpijn geen pijnlijke borsten of honger ofzo. Toen een dag voor de NOD toch maar ff testen. Ik had het al naast me neer gelegd tot de NOD toch dichtbij kwam ik dacht toch maar even testen en jahoor! SUPER zwanger!
Soms heb je gewoon zo'n gevoel, maja die kan je ook ontzettend voor de gekhouden dus vertrouw er niet te veel op!

Terug
Bovenaan