Wanneer wisten jullie het?

Spannend! Wanneer is je nod?
Ik zit ook op het wachtbankje. Pijnlijke borsten, blauwe aders, van de week ontzettende menstruatie kramp (kort). Heb uitgerekend en kan rond de innesteling zijn geweest..
Vorige maand had ik deze symptomen ook en dat is helaas een miskraam geworden. Rot he, dat wachten.

Dat wachten is écht kut. Ik heb het eigenlijk best goed los kunnen laten sinds 2 maanden, dat is wel fijn ? Mijn NOD is 24mei.. en jouwe/jullie? Wie zitten er nog meer op het wachtbankje? 
Ik had dus gisteren mega kramp, vorige week eiersprong. Dus vraag me dan toch af of het een innesteling kan zijn.. vandaag ook met vlagen erg duizelig.. 

Wat fijn dat je het nu meer los kan laten. Je maakt jezelf anders onnodig gek. 
Nod is 21 mei dus nog een klein weekje. 
Laten we duimen ?.
Ga je de 24e afwachten of al stiekem eerder testen? 

DjaDja, fijn dat je het een beetje los kunt laten. Dat lukt mij sinds de vorige ronde ook beter. Nu in ronde 5. Cycli van 26, 27, 26 en 22 dagen. Nog geen positieve ovulatietest, maar wel al veel vruchtbaar slijm. Deze keer een iets langere cyclus denk ik. Zal ergens rond eind mei zijn of misschien net begin juni zijn.
Die krampen ken ik. Heb de afgelopen 2 rondes krom gestaan van de steken in mijn buik, maar helaas. Hopelijk snel een positieve test voor ons allemaal!

Ik heb mijn eisprong nooit gevoeld, dus vandaar dat ik ook niet wist wanneer ik ongesteld moest worden. Ben op het moment zwanger van tweede kindje, 25+4 weke vandaag. Hopelijk is het snel raak!

Ik heb een onregelmatige cyclus dus lastig te bepalen wanneer mijn NOD is/was..
Ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar gebeurde niet. Die week zag ik mijn aders op mijn borsten heel duidelijk en ook wat bultjes op mijn tepels. Afgesproken met mijn vriend dat ik die zondag zou testen, 5weken na mijn laatste menstruatie. En ja hoor zwanger!! Helaas geen hartje op de echo, miskraam opgewekt en net allemaal afgesloten..
Nu direct weer verder gaan. Benieuwd hoe ik het nu ga merken. Hopelijk snel weer!

Niet?, ik dacht dat ik ongesteld ging worden maar de pijnlijke borsten bleven dit keer lang aanhouden en menstruatie bleef uit. 

BenB : voelt toch wel fijner hè? Loslaten.. gekke is wel dat uiteraard ik er nu wel weer mee bezig ben tot mn NOD ? Dit is ook ongeveer rond 4/5 voor ons.. laten we hopen op een goed test! 
Gebruikers10121922 : Misschien kan je je naam aanpassen? ?? een alias is toch wel handig.. haha! Maar nee ga niet eerder testen. Heb die teleurstelling nu al 3x gehad.. wel even klaar mee. Jij wel?
En voor alle lieve dames die een reactie hebben gegeven enorm bedankt! En voor de dames die zwanger zijn.. gefeliciteerd ❤️ geniet van alle voorpret.

Terug
Bovenaan