Wanneer wisten jullie het?

Is het heel onaardig om te zeggen dat ik er niet zo in geloof dat je 'meteen' voelt? :$ Als je eenmaal ervoor gaat, hoop je toch dat het snel raak is en hoop kan gekke dingen met je en je lichaam doen! Ik heb een paar keer echt gedacht; JA HET IS RAAK! en dan was het gewoon keihard niet zo. Toen ik dacht; het zal wel niet raak zijn, was het raak! Ik ben nu 20 weken zwanger van onze dochter en ik kan niet zeggen dat ik meteen voelde dat ik zwanger was haha. Kwaaltjes kwamen bij mij echt wat later toen het hCG hormoon hoger werd :)

LisaMartine : Eigenlijk sluit ik me aan bij jou.. Ik heb ook echt al 2x écht gedacht dat het raak was, dat ik nu niet meer durf te hopen..... Vind het niet onaardig klinken want daarvoor was deze topic ook bedoelt ? Ik ben er zelf ook sceptisch over maar vind het wel mooi als er vrouw zijn die het wel echt zo voelen en misschien wil ik dat zelf ook wel heel graag ☺️

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed?

Ik had heel sterk het gevoel dat deze keer de timing perfect was. Ik had een aanhoudende schimmelinfectie die net op tijd weg was. Hierdoor was het voor mijn vriend ook even geleden. Goed vruchtbaar slijm wat de volgende dag compleet weg was. Dus ik had vanaf conceptie gewoon een heel goed gevoel. De symptomen die ik had (lichte steekjes rond 7/8 dpo) gaven me wat meer hoop. En rond 9 dpo stonden mijn tepels heel makkelijk rechtop wat wel opvallend was. Maar op de symptomen kon ik niet vertrouwen. Steekjes en gevoelige borsten had ik eerder gehad en ik dacht in eerdere rondes ook dat het wel raak kon zijn. Uiteindelijk was het toch de positieve test die het hem deed. Die had ik 11 dpo. Heel licht tuurstreepje wel. 
Alleen dat goede voorgevoel wat ik niet kon verklaren bleef maar zitten. Dit bleef ook in het begin van de zwangerschap. Ik zocht wel feitjes op over hoe groot de kans was dat het nog mis zou gaan, maar ik heb eigenlijk vanaf het begin in mijn achterhoofd gehad dat het allemaal wel goed zat. Heb het ook heel snel verteld an iedereen. Zelfs op mijn werk wisten ze het een week na de positieve test. Nu bijna 30 weken zwanger van een gezond jochie. 

Ik dacht elke ronde dat ik zwanger was elke keer voelde of dacht  ik iets te voelen.
Maar toen ik echt zwanger bleek te zijn was het inderdaad toch echt anders.

Een extreme honger had ik en het leek net of ik blauwe  plekken boven op mn borsten had. 
1 dag na mn nod getest en een positieve  test. Had daarvoor 4 a 5 dagen voor mn nod getest en toen was die negatief

Terug
Bovenaan