Wanneer worden mijn testen negatief

Ik heb vanaf 9dpo licht positieve testen, nu nog steeds op 13dpo. Maar ik bloed vanaf de avond van 10dpo, ik neem aan mijn menstruatie. Maar wanneer worden de testen dan negatief?
Vrouwen met ervaring hier?

De bovenste test is van gisteren en de onderste van vandaag, ik zie zelf geen verschil.
 
Ai lastig meid. Het zou idd kunnen dat het is misgegaan bij de innesteling, en je nu een vroege mk hebt. Dat is het klote altijd met vroeg testen..
Je testen worden dan in de komende dagen wel lichter verwacht ik. Maar het is per persoon verschillend hoe snel HCG opbouwt, en weer verdwijnt.

Maar zeker weet je het natuurlijk niet, wat de bloeding betekent.. het hóeft niet negatief te zijn. Dus je hebt geen zekerheid dat je testen zullen afnemen.

Helaas kun je alleen maar afwachten. Ik zou even een paar daagjes wachten, en dan weer eens testen.

Ik duim met je mee dat het alsnog positief is ?
 
Ik heb vanmiddag nog een early clearblue gedaan en die is opgelopen.
De links is van donderdag en rechts van vanmiddag. Waarom lopen ze op als ik al 2,5 dag bloed..
 
De eerste dag was het minimaal, echt alleen met afvegen, niets op mijn inlegkruisje. Maar de 2e dag was het wel heftiger. Nu lijkt het wel op een gewone menstruatie. Wel bij geen stolsels.
 
Terug
Bovenaan