Wanneer worden mijn testen negatief

Vind het idd ook heel apart dat ze oplopen ipv afnemen qua duidelijkheid. Misschien nog niet alle moed opgeven en aankomende dagen blijven testen? Ik duim met je mee!
 
Ik heb geen test meer, dus heb vanmorgen niet kunnen testen. Vanmiddag komen ze binnen. De bloeding is een stuk minder, denk dat het vandaag de laatste dag zal zijn.
Áls het mijn menstruatie was (wat ik toch wel denk) dan zouden ze morgen toch minder duidelijk of zelfs negatief moeten zijn toch?
 
Dit is de test.
De bovenste is van gisterenochtend en de onderste van net. Dus gisteren wel met ochtendurine en nu niet. Maar ik denk dat het mis is en het toch echt mijn menstruatie is.
Wat denk jij?
 
Dit was dus geen geconcentreerde urine? Dan vind ik hem alsnog vrij duidelijk!! Maar ik wil je geen valse hoop geven. Misschien morgenvroeg weer even testen? Ik weet het namelijk echt niet. Miss als dit blijft aanhouden je hcg laten prikken? ?
 
Ja ik heb besloten om woensdag nog eens te testen. Dan ben ik vrij. En ik ben bang dat ik morgen nog geen duidelijkheid heb als ik test. Ik heb het idee dat ze aflopen dus dan zou hij woensdag wel negatief zijn. Dan heb ik tenminste duidelijkheid.
 
Dit was dus geen geconcentreerde urine? Dan vind ik hem alsnog vrij duidelijk!! Maar ik wil je geen valse hoop geven. Misschien morgenvroeg weer even testen? Ik weet het namelijk echt niet. Miss als dit blijft aanhouden je hcg laten prikken? ?
 
Dit was trouwens ook nog een test van vanmiddag. Die heeft meer hcg nodig. Maar is echt heel licht.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Wanneer was je test toen negatief? Ik bloed vanaf vanmiddag niet meer.
 
Terug
Bovenaan