Wanneer worden mijn testen negatief

Als dit een test is met een gevoeligheid van 25 MIU mag ik je miss wel heel voorzichtig feliciteren? Want ik vind hem dan vrij duidelijk voor een test met middag urine en helemaal als je hem vergelijkt met die andere van clearblue (vorige foto’s en die waren ook nog gevoeliger). Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar lijkt mij dat het idd moet afnemen mocht het een miskraam zijn geweest ipv oplopen? Op hoeveel dpo zit je nu?
 
Helaas heb ik dit gehad en was er geen goede afloop. Bij mij had ik een lichte test die avond begon het bloeden. Nadat het bloedverlies gestopt was liepen de testen nog 1,5 week op. Hierna begonnen ze af te lopen. 3 weken na het bloedverlies had ik een negatieve test. Ik hoop voor jou dat het alsnog goed uitpakt, succes?
 
@Juliatje gisteren of vandaag was mijn nod denk ik. Ik had 2 oktober een positieve ovulatietest en 3 oktober dacht ik hem gevoeld te hebben, 4 oktober had ik een kleine bloeding.
Ik denk zelf echt nog steeds dat het een hele vroege miskraam is geweest. Maar ik wil dat mijn testen dan negatief worden.
De onderste test heb ik net gedaan en de bovenste is van 2 dagen geleden. Maar ik kan ze niet goed vergelijken omdat die van eergisteren buiten is gemaakt.
 
@ mama van twee meiden; wat naar dat je dat hebt meegemaakt. Ik heb wel al 2 keer meegemaakt dat de testen eerst afliepen en ik dan ongesteld werd. Ik denk nog steeds dat je gelijk hebt, dat dit mijn menstruatie was en dat het mis is gegaan, maar ik vind het nu wel lang duren met die testen. Het enige reden waarom ik nog twijfel is omdat de bloeding al op 10 dpo begon en wel 2 dagen heel heftig is geweest, maar wel echt alleen maar bloedverlies, geen stolsels oid.
 
Ik heb op 10 dpo ook een bloeding gekregen waarvan ik dacht dat het mijn menstruatie was. Vrij veel bloed, maar geen stolsels. Ondertussen ben ik bijna 7 weken zwanger, vrijdag eerste controle. Na de bloeding 2x bloed laten prikken en HCG liep zeer mooi op. Het kan dus zeker nog ?
 
Ooh dat is een fijn bericht! Gefeliciteerd!
Al ga ik er bij mij nog wel steeds vanuit dat ik niet zwanger ben, maar het kan dus wel!
Ik ben nu wel met vlagen misselijk en heb soms wat krampen in mijn buik. Maar misschien beeld ik me dat in. ?
 
Ja, ik wacht even tot woensdag en test dan nog 1 keer. Als die dan nog steeds positief is dan bel ik de verloskundige. Ik vind het nu net te vroeg om te bellen, misschien dat ze nu goed af gaan lopen dus dan laat ik voor niks bloed prikken.
 
Terug
Bovenaan